• angeiica

    lektråd - Gissa vad jag jobbar med

    Tänkte att det kunde vara kul med en lektråd där man ska gissa vad  personen som skrev sist jobbar alternativt är utbildad till.  Skriv lite om dig själv, ålder, hur  du bor, hobby, osv.

    Exempel:

    Sjuksköterska.

    Jag bor  själv i en etta med mina  53 katter. Jag är 45 år och mina vänner kallar mig crazy catlady.


    ADHD och dyslexsi.
  • Svar på tråden lektråd - Gissa vad jag jobbar med
  • angeiica

    Jag är 24 år & bor med min sambo och mitt barn,
    spelar tvspel på kvällarna
    gillar att titta på hockey
    har ADHD och  dyslexi.


    ADHD och dyslexsi.
  • FridaHall
    Betty Ballbreaker skrev 2013-06-04 21:16:24 följande:
    Bageribiträde

    Bor i lgh med sambo och hund. 30+. Gillar att åka bil, gå ut och äta samt campa. Hatar att titta på tv.
    Sjukvårdsbiträde.

    25 år. Bor i hus med min sambo och 2 hundar, väntar första barnet. Gillar vin, god mat, kolla på film och bara ta det lugnt å mysa.
  • Fjällan

    Butiksbiträde

    Är 32, bor i skövde och Härjedalen med min sambo. Väntar första barnet. Älskar dokumentärer och skräckfilmer. Är en riktig kaffekärring :)

  • MeNoLike

    Är 31 år bor i radhus i Söderhamn med mina tre biobarn och två bonusbarn. Gillar god mat, hög musik och min bil. Försöker mina sociala medier beroendet. Älskar sommaren hatar besserwissers

  • Missciss

    Städare

    Är 29 år, bor i Sthlm i en hyresrätt med min sambo och dotter på snart 1 år. Gillar att pyssla och träffa folk.

  • voldis

    Butiksbiträde

    24 år tjej, just nu gravledig. Bor med sambo och hund, har även 2 hästar! Gillar väskor, kläder och inredning.

Svar på tråden lektråd - Gissa vad jag jobbar med