• Chocoholica

Nån som testat medium för att hittade borttappade saker?

Tappade för ett par timmar sen min vigselring. Var i köket, jag & mannen hörde att den hamnade på golvet. Vi har letat, dammsugit ja vänt upp och ner på köket och närliggande områden. Nada!
    Nån som testat ett medium eller känner som nån verkligen kan det här med att hittade borttappade saker?
    Nån här inne? Pleeeease help! Är så ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-05 01:22
    FIN rubrik ser jag. Så fint man skriver när man är upprörd. Hitta borttapade saker ska det stå...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-05 10:11
    Hittat! Fanns på ett ställe där vi inte ens visste man kunde komma åt. Tack ni som svarade. Weeeho!

• Svar på tråden Nån som testat medium för att hittade borttappade saker?
  • KristenTjej84

Jag tror inte det är en bra idé att kontakta ett medium för att hitta borttappade saker. Dom arbetar och lever i en mörk andevärld som inte det är att leka med. Förstår att du är desperat men ville bara varna dig.
    Om du vill kanske du kan vända dig till Gud och be om hjälp?

Dock så vet jag att det finns en hel del kluriga vråar saker och ting kan hamna i, så kanske du kan kolla bakom spisen? säg till sen ifall ni hittar den!! kram

• Alby

Jag hade en katt som var försvunnen, vi letade överallt. Efter en vecka så kontaktade jag ett medium ( som ej tar betalt) hon berättade att katten var instängd i ett däckförråd som ägdes av en firma. Hon förklarade exakt hur det såg ut i förrådet och att katten inte hade lång tid kvar att leva om ingen hittade honom. Jag gick till stället hon hade beskrivit och de hade semesterstängt. Efter många om och men så fick jag tag på vd för firman och förrådet kunde öppnas. Där var min katt som hade levt på möss och lite regnvatten som kommit in, han hade varit instängd i 8 dagar och firman skulle ha haft semesterstängt i 3 veckor till. Mediumet räddade kattens liv. Hon går att kontakta på internet, hojta till om du vill få hennes kontaktuppg.

• Barnlangtan

Har ni kollat under kyl, frys och spis? Kan vara lite bökigt att få ut dem, men det är värt ett försök!  

Seize The Day
  • Chocoholica
    KristenTjej84 skrev 2013-06-04 23:46:27 följande:
    Jag tror inte det är en bra idé att kontakta ett medium för att hitta borttappade saker. Dom arbetar och lever i en mörk andevärld som inte det är att leka med. Förstår att du är desperat men ville bara varna dig.
    Om du vill kanske du kan vända dig till Gud och be om hjälp?

Dock så vet jag att det finns en hel del kluriga vråar saker och ting kan hamna i, så kanske du kan kolla bakom spisen? säg till sen ifall ni hittar den!! kram

Jag tror inte på gud men tack ändå. Glad
  • Chocoholica
    Barnlangtan skrev 2013-06-05 00:29:38 följande:
    Har ni kollat under kyl, frys och spis? Kan vara lite bökigt att få ut dem, men det är värt ett försök!  
    Inte under spisen.
  • Sörjande för mänskligheten
    Alby skrev 2013-06-05 00:24:48 följande:
    Jag hade en katt som var försvunnen, vi letade överallt. Efter en vecka så kontaktade jag ett medium ( som ej tar betalt) hon berättade att katten var instängd i ett däckförråd som ägdes av en firma. Hon förklarade exakt hur det såg ut i förrådet och att katten inte hade lång tid kvar att leva om ingen hittade honom. Jag gick till stället hon hade beskrivit och de hade semesterstängt. Efter många om och men så fick jag tag på vd för firman och förrådet kunde öppnas. Där var min katt som hade levt på möss och lite regnvatten som kommit in, han hade varit instängd i 8 dagar och firman skulle ha haft semesterstängt i 3 veckor till. Mediumet räddade kattens liv. Hon går att kontakta på internet, hojta till om du vill få hennes kontaktuppg.
    Härlig historia! vilken tur med så lyckligt slut! ska lägga detta på minnet om jag förlorar min kisse någon gång. att inte vänta för länge med att testa ALLT!
  • kamerakort
    Alby skrev 2013-06-05 00:24:48 följande:
    Hej! Jag tar gärna uppgifterna till ditt medium. Har ett borttappat kamerakort som jag förtvivlat letar efter.

• Fia 28

Frågade på skoj ett medium här på FL om hon kunde säga var mammas kikare var, men vi hittade den inte.

Svar på tråden Nån som testat medium för att hittade borttappade saker?