• NovasMam

fotoframkallning i svart/vitt, vart?!

Hej!
    tänkte bara höra om någon vet någon bra hemsida där man kan framkalla sina digitala bilder i svartvitt och kunna välja mellan olika stora förstoringar?!
    Jag har hittat massor av sidor med framkallning, men bara någon enstaka i svart/vitt men då gick det inte att få den storleken jag vill ha..
    TACK för hjälpen
    //Emelie

• Svar på tråden fotoframkallning i svart/vitt, vart?!
  • väntar o längtar

Kolla på www.kodak.se. När du väljer digitala utskrifter så kan du ju använda dig av nästan vilken leverantör som helst.

• Vasen

Digitala svartvita bilder kan du skicka in och förstora på alla vanliga ställen. Det är ingen skillnad mot färgfoton nu när det är digitalt, det var bara när man använde negativ som man använde olika processer.

• NovasMam

TACK för hjälpen, jag ska genast spana runt.. jag har tittat på de vanliga, onoff, siba m.m men där går inte att välja svart/vitt *typiskt*..

• Vasen

Du behöver inte speciellt välja svartvitt, det går alldeles utmärkt att skicka in svartvita digitala bilder som färgbilder.

• NovasMam

hrmmm.. menar du att jag gör dom svartvita innan jag "skickar in dom" över nätet?! jahaaa isåfall.. nu ska jag bara komma på hur jag gör dom svartvita?! *kliar i huvudet*.. =)

• NovasMam

någon mer som har något bra tips?!.. =)

Svar på tråden fotoframkallning i svart/vitt, vart?!