• Twinisar

L'oreal Sublime Bronze

Ja blek som man är.. Solen tar inte riktigt :) blir lite röd ibland men sen förvinner även det.. Ganska tråkigt då vita ben inte direkt klär mig ;) så jag har testat krämer men tycker bara de kladdar och blir ojämt.. Men nu köpte jag L'oreals spray som sägs ska va bra :) någon som har erfarenhet utav den? Är den lätt att ensam applicera eller måste jag ha hjälp ? :)

Tacksam för svar

• Svar på tråden L'oreal Sublime Bronze
  • Fia 28

Hänger på din tråd lite och undrar hur ni gör för att inte spraya ner hela badrummet?

• Hannah76

Jag älskar den!

Preppa innan genom att peela, spraya på avstånd och rör flaska hela tiden. Hellre två tunnare lager än att det börjar rinna. Det torkar fort och blir fint. Först kan jag tycka att det blir lite oranget, men sen blir det fint.  

• Twinisar
    Fia 28 skrev 2013-06-07 15:10:59 följande:
    Hänger på din tråd lite och undrar hur ni gör för att inte spraya ner hela badrummet?

Haha gör så :) jag tänkte så utomhus ! :p
    Hannah76 skrev 2013-06-07 15:23:00 följande:
    Jag älskar den!

Preppa innan genom att peela, spraya på avstånd och rör flaska hela tiden. Hellre två tunnare lager än att det börjar rinna. Det torkar fort och blir fint. Först kan jag tycka att det blir lite oranget, men sen blir det fint.  

Har du sprayat själv då ? Eller haft hjälp ? Sköt att höra att den är bra iaf tack :D
  • MeAndBaby

Tack för tipset, skulle just starta en tråd ang detta. Jag som rödlätt och blek (speciellt benen blir aldrig "bruna" om jag inte bränner mig, vilket man ju absolut inte bör) skulle vilja gå utan svarta tights till klänningar i sommar. Så spray verkar bra, har bara prövat krämer innan. Men de blir ofta ojämna och luktar illa.

Vad kostar denna spray? Finns den på t.ex Hm och Åhléns?

• Twinisar

Fanns på Åhléns gör ca 170 kronor tror jag :) testade den igår, eller mamma spraya, ska spraya idag igen :) tyckte de vart fint i områdena runt knän och Inge flammigt alls .. Men många lager ska man nog satsa på :)

Svar på tråden L'oreal Sublime Bronze