Är detta normalt att skicka till sitt Ex?
Är detta ett normalt mail att skicka till sitt ex när man säger att man älskar någon annan?
Till min själsfrände..
Om man tänker på allt som vi har upplevt under alla år vi känt varandra, så blir man lätt nostalgisk och tårögd.
Det har varit kämpigt men kärleken har gjort att vi har klarat i genom alla hinder och helveten på vägen.
Jag skriver detta för att jag vet att du väntar på mig, att jag ska komma tillbaka till din famn och vara din igen.
Jag har så mycket känslor inom mig, men jag känner att det är inte rätt att du ska vänta på något som vi inte vet. Det känns som jag håller dig tillbaka och det, älskade vän vill jag inte.
Ingen vet något om framtiden och man kan inte vänta på att det ska hända..
Snälla, lev livet ta vara på det. Skaffa dig fler guldkorn i vardagen :)
Jag vet att du finns där för mig och är tacksam för att du och jag kan umgås som nära vänner och det är det jag behöver. en nära vän nu när allt är tufft.
Kunna ha mysiga kökskvällar.
En som man kan ringa dygnet runt. En som finns där resten av mitt liv.. en själsfrände
Det kommer att vara tufft ett bra tag eftersom jag inte vet om och när jag blir fri alla bekymmer.
Du är en underbar förälder och en otroligt fin människa. tacksam jag har dig i mitt liv. Jag vill dig allt väl här i livet.
Hade varit lättare om jag bara hade skrivit till dig och sagt att jag inte älskar dig, men då hade jag skrivit den största lögnen i världshistorien. Jag kan inte ljuga.Jag kommer att genomföra skiljsmässan.
Sen får livet fortsätta spela sitt spratt på oss, vem vet vad den har i görningen.
Älskar dig
Din vän för alltid.
(Den sista som ger upp är hoppet)