• annakarlsson

ok med bara linne när man har stor byst

Min dotter är 15, 16 till hösten, nu när det är så varmt vill hon bara kunna ha linne på sig. Efter som hon har ganska stor byst så ryker jag ser ser lite utmanande ut. Hon visar ju mer bröst eftersom dom e större. Vill inte att hon ska se ut som ett våp..
    hur skulle du gjort? Hon väljer andra kläder om jag ber henne.
    .
    .

• Svar på tråden ok med bara linne när man har stor byst
  • Frontline

Du menar att gå i linne utan att ha bh på sig?

Nää isf är det inget snyggt oavsett om dom har stor eller liten byst men med bh så visst det är ok...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Griseknoen35

Ett linne i rätt storlek och en bh i rätt storlek så ser det inte slampigt ut. Ska du dölja att hon har bröst så köp en enormt svart sopsäck.

• annakarlsson

Hon har alltid bh på sig, det jag menar är att
    man framhäver bysten mer om man har linne än vanlig t-shirt

• Litenbåt

Har hon någon funktionsnedsättning som gör att hon inte kan välja kläder själv? Eller vad...?

• Doofie
    Griseknoen35 skrev 2013-06-08 00:38:40 följande:
    Ett linne i rätt storlek och en bh i rätt storlek så ser det inte slampigt ut. Ska du dölja att hon har bröst så köp en enormt svart sopsäck.
    I'm DRUNK.
  • Lena

Klart det är okej men du kan ju tipsa om du ser något linne som sitter bättre. Sen har hon över D ge henne presentkort i en riktig underklädesbutik så hon får en bättre bh

• Pyret 85

Det finns ju linnen som inte har världens urringning...

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • viseversa

Ja ts lås in henne verkar. För inte ska hon tro att hon har rätt att klä sig i sköna kläder efter vädret. Jag menar hon har ju BRÖST som hälst ska tejpas för att inte stöta sig med andra och störa lilla mamma.

• Alissa
    Pyret 85 skrev 2013-06-08 06:29:54 följande:
    Det finns ju linnen som inte har världens urringning...
  • viseversa

Operera bort brösten på henne vet jag så behöver du inte oroa dig för att hon ser ut som ett "våp" som du så fint uttrycker det. Jisses liksom.

Svar på tråden ok med bara linne när man har stor byst