• Anonym (TS)

Många singlar i göteborg?

Jag har märkt sedan jag blev singel att majoriteten av killar från nätet som kontaktar mig kommer från just göteborg. Själv bor jag inte ens i närheten.

Är det en ren tillfällighet att de kommer just därifrån eller finns det generellt fler singlar i göteborg, nån som vet?
    Jag hade ju hellre sett att de bott lite närmre mig, det hade ju varit enklare så eller så är det bara menat att jag ska träffa en göteborgare...

• Svar på tråden Många singlar i göteborg?
  • Sensitiveguy

I Götet kryllar det av goa och glada singlar, däribland mig.

• Anonym (Kanske)

Nu är jag kille, men på en festival jag varit på har jag legat med 4 tjejer (inte samma år, så "slampig" är jag inte) 2 av dom har varit från Göteborg vilket är en ganska klar överrepresentation, så det kanske är så att Göteborgare är mer "på" än övriga landet :)  (festivalen ligger btw en bra bit från Göteborg så var inte så att majoriteten var Göteborgare heller)

• bastardized

Göteborg med omnejd är ett mecka om man letar efter partner för långt eller "kort" umgänge. Har den sista tiden vistats en hel del ute i kroglivet kring Göteborg/Marstrand och antal skamliga förslag jag fått de sista månaderna överstiger sammanlagt de jag har fått under hela mitt tidigare leverne. 

Svar på tråden Många singlar i göteborg?