• hawaiie

Vätska från bröstvårtorna - tidigt graviditetssymptom???

Är det ngn som fått vätska i brösten innan bekräftad graviditet??? Jag har 5 eller 7 dgr kvar till bim men har också starka gravsyptom (dock ej ömma bröst). Men idag har jag helt plötsligt fått som små genomskinliga droppar, 3 ggr från vänster bröstvårta och när jag googlar verkar det inte alls vara vanligt, hittar nästan ingenting. (står mest om cancer men d tror jag inte att det är med tanke på alla andra symptom).Nån??? Som det testpsyko jag e har jag såklart testat men än så länge visar det neg.. Vad är detta? Trevlig lördag till er alla!

• Svar på tråden Vätska från bröstvårtorna - tidigt graviditetssymptom???
  • MSL

Jag skulle ta det som ett tecken på graviditet, men det är inte alls säkert att det är det.

När jag väntade min dotter fick jag tidigt lite, lite klar vätska från brösten och lite senare i grav kunde det också komma lite vit/grumlig vätska i det klara.

För en dryg månad sen fick jag det igen (dottern är drygt 2 år och jag har inte haft vätska i brösten emellan) och trodde att jag var gravid, men testet visade neg och jag fick mens, men det är snart dax för mens igen och jag har fortfarande vätska från brösten om jag klämmer lite på dem. Vet inte varför, men så länge det inte luktar illa eller ömmar låter jag det vara.

• hawaiie

Åh tack! Då tänker jag fortsätta hoppas!
    Försöker ni få fler barn?

Detta e vårt första försök och nog kan man drabbas av skengraviditeter men det är för mkt nya känslor och "smärtor" i kroppen för att jag skulle tro att det är inbillning!

• Näckrosen

Jag fick vätska från brösten i övre tonåren i bland. Var då fortfarande oskuld. Så det kan bli utan att man är gravid.

• hawaiie

Jag vet attjag haft det någon gång tidigare också, men då var det inte som droppar. Dropparna såg precis ut som när man får ett stick i fingret! Och konsistensen nu är tjockare!

Svar på tråden Vätska från bröstvårtorna - tidigt graviditetssymptom???