Hjälp med DRÖMTYDNING. (om en gammal kärlek)
Jag har en fantastisk sambo, omtänksam, givmild, rolig, älskvärd på alla sett.vi har varit ett par i snart tre år. Börjat planera för knoddar nu också. Men, de senaste veckorna har tyngt mig. Flera gånger i veckan (!) drömmer jag om en annan man. Ibland är drömmarna rent sexuella, ibland bara vänskspliga. Jag kan drömma att jag och den andre mannen springer upp för backar tillsammans, han lite före men jag kommer alltid ikapp. Före backarna har vi gjort något uppdrag, i natt var vi och letade efter skor som passade. Vi fick inte på oss dem ordentligt men tog oss upp för backen - tillsammans. Jag har även haft flera bebisdrömmar som inkl. denna man. Har aldrig såna här drömmar om min sambo :( Den andre mannen och jag hade aldrig en riktig relation, men vi trånade efter varandra ganska länge. Även fast vi aldrig så det var jag övertygad (då) att han var min livs kärlek. Vi träffas ibland, han och min sambo blev vänner på något vänster. Den andre mannen ska dock flytta, och det var när jag fick veta det som drömmarna började. Känner mig som världens sämsta sambo. Vet inte längre vad jag ska göra för att få detta elände att sluta...