• Anonym (Snyggt)

Tatueringar på killar är sexigt!

Verkar som många tycker det är typ WT att vara tatuerade men jag tycker det är så sexigt på killar. Lite bad-ass attityd. Några andra tjejer som också gillar det? Ni killar som är tatuerade kan gärna lägga ut någon bild.

• Svar på tråden Tatueringar på killar är sexigt!
  • Nude

Beror på vad det är för motiv givetvis, och hur välgjord den är. Vissa har mindre snygga tatueringar, och vissa har alldeles för många så det ser plottrigt ut. Jag tycker det varken är WT eller Bad Ass attityd. Men visst finns det de som tatuerar sig bara för att de tror de blir lite bad ass.

Finner jag mannen sexig och attraheras av honom så kommer även hans tatuering falla under sexigheten, då det är en del av helheten :)  

• Anonym (.)

Jag har aldrig träffat en man med tatueringar som inte har varit WT.
    Men smaken är ju som baken. Tur att det finns någon för alla.

• Nude
    Anonym (.) skrev 2013-06-09 12:35:44 följande:
    Jag har aldrig träffat en man med tatueringar som inte har varit WT.
    Men smaken är ju som baken. Tur att det finns någon för alla.

Ja sen är jag iofs inte helt påläst om vad WT egentligen innebär. Är det förorts människor som är sunkiga?
  • Anonym (Pappa till tre)

White trash...... inte alla men en del av dem är det .  kan ju också kallas LB  low budget....

Så glad för att mina ungar inte har tatuerat sig och inga piercingar heller.

Borde vara förbjudet att tatuera sig i ansiktet och på halsen och på händerna. 

Sexigt inte det minsta ... och en taturad kvinna ser  ofta billig ut speciellt om hon har tatuerat sig på brösten....  eller på armar och händer... direkt avtändande...

• Nockan

Oh, ja... En liten fetisch nästan...Drömmer

Reflecting on all of my mistakes I thought I found the road to somewhere..
  • Nude
    Anonym (Pappa till tre) skrev 2013-06-09 20:25:21 följande:
    White trash...... inte alla men en del av dem är det .  kan ju också kallas LB  low budget....

Sexigt inte det minsta ... och en taturad kvinna ser  ofta billig ut speciellt om hon har tatuerat sig på brösten....  eller på armar och händer... direkt avtändande...

Tur att det sitter i betraktarens ögon ! ;) Jag varken ser billig ut eller är billig, då jag inte är till försäljning. Tvärtom känner jag mig trygg, säker och till viss del sexig, i min svarta pennkjol med cremefärgat linne i chiffong, och min underbara tatuering på armen som är ett motiv av min mor.
  • Nockan
    Nude skrev 2013-06-09 20:33:31 följande:

Tur att det sitter i betraktarens ögon ! ;) Jag varken ser billig ut eller är billig, då jag inte är till försäljning. Tvärtom känner jag mig trygg, säker och till viss del sexig, i min svarta pennkjol med cremefärgat linne i chiffong, och min underbara tatuering på armen som är ett motiv av min mor.
    Låter skitsnyggt!
  • Nude
    Nockan skrev 2013-06-09 20:35:00 följande:
    Låter skitsnyggt!

Tack ! =)

Som jag skrev innan, det är upp till ägaren hur man bär upp  konsten. Men som sagt, fördomar har en förmåga att sitta kvar länge.
  • Nockan
    Anonym (Pappa till tre) skrev 2013-06-09 20:25:21 följande:

Med tanke på hur mycket en tatuering kan kosta så känns det som långt ifrån "low budget"... 

Jag tycker ofta att en kvinna med ( välgjorda, snygga och personliga tatueringar ) symboliserar en stark individ som är stolt över vem hon är. 
  • Nude
    Nockan skrev 2013-06-09 20:40:33 följande:
    Med tanke på hur mycket en tatuering kan kosta så känns det som långt ifrån "low budget"... 

Jag tycker ofta att en kvinna med ( välgjorda, snygga och personliga tatueringar ) symboliserar en stark individ som är stolt över vem hon är. 

Den sista meningen är klockren! Kunde inte sagt det bättre själv.
Svar på tråden Tatueringar på killar är sexigt!