Anonym (Undrar) skrev 2013-06-10 05:13:03 följande:
Egentligen är det för lite för mig också. Problemet är delvis att vi är lite osynkade. Jag inleder gärna lite mys tidigare på kvällen t.ex. medans vi tittar på film. Då vill inte han, utan då tittar vi ju på film. Sen när vi lägger oss vill han - men då är jag för trött. Sen är jag även stort fan av morgonsex, finns inget härligare sätt att starta dagen på! Men på morgonen hinns det aldrig mer då vi måste upp vid 6. Sen tror jag inte han är vidare mycket fan av morgonsex heller. Men i min värld är det mysigaste som finns sex i morgonsol från sovrumsfönstret. Eller för all del, sex mitt på dagen! Det är sååå trist med lite trött-sex under täcket, i mörkret precis innan man ska sova. Helt okej ibland, men nu är det typ det enda sex vi har.

I min värld prioriteras sex före tv om man är kåt. Det enda som går före sex om man är kåt är mat, sömn och arbete.
Jag älskar också morgon- eller mitt-på-dagen-sex men det får då bli under helger eller andra lediga dagar.
Även om man är lite trött eller har ont om tid hinner man ofta med en snabbis för att tillfälligt stilla lusten.
Börja med att avbryta gemensamma aktiviteter som städning, tvätt, trädgårdsarbete, matlagning e.t.c. med sex, helst på plats. Fortsätt där ni var efter att ni knullat.
Hinner ni inte gå hela vägen kan ni se det som uppvärmning för ett senare tillfälle på dagen.