Jag badade naken med kollega
Pratade en dag med en yngre söt kvinnlig kollega om den gångna helgen. Hon berättade vad hon gjort och jag vad jag gjort. Jag hade varit och badat isvak. Hon frågade "näck eller?" Jag blev lite ställd, men svarade att så var fallet. Hon blev väl lite förvånad också eftersom hon menade frågan mer som ett skämt. Det verkade lite nyfiken så jag sa att nästa gång kan hon hänga på och lade snabbt till att "det är inte så kallt som man tror", för att det inte skulle verka så skumt med nakenheten. Hon skrattade lite och sa lite generat att hon inte visste om hon skulle klara av kylan.
Senare pratade vi om det igen och hon frågade om jag går ofta. Hon hade en del frågor och mycket handlade om nakenheten. Jag berättade att det är båda män och kvinnor och att de flesta badar naken. Jag sa att hon gärna fick följa med nästa vecka. Hon sa att det lät intressant, men att hon nog skulle bada med badkläder. Visst svarade jag.
Nästa dag frågade jag om hon var beredd för badet nästa vecka. Ja, svarade hon lite nervöst. Jag berättade vad hon skulle ta med sig. Badtofflor, 2 handdukar och shampo.
Veckan därpå var det dags. Vi åkte efter jobbet. Vi gick till var sitt omklädningsrum och bestämde att vi skulle träffas utanför efter ett par minuters bastu. Hon kom ut med handduken hårt virad runt kroppen och baddräkten under. Jag hade bara handduk runt midjan. Vi gick ner till sjön. Det var några andra badare där. Jag tog av mig och gled ner i vattnet. Jag kom upp och hon tittade storögt på hela mig. Haha, hon var nog inte så van vid synen av nakna karlar. Efter lite övertalande klättrade hon ner för stegen och doppade sig snabbt och kom snabbt upp huttrandes. Vi sprang tillbaka till bastun. Hon gick in på damernas och jag till herrarnas.
Nästa dopp var likt det första. När vi kom till dörren till bastun satt det en dam utanför och eftersom hon enligt min kollega var den enda andra damen där föreslog hon att vi frågar henne om jag kan följa med in till damernas bastu. Damen sa att det inte var något problem alls. Vi gick in och jag tog av handduken och satte mig på den utan en tråd på kroppen. Hon var väldigt nervös och tittade bort. Jag stod sakta upp och gick för att kasta lite vatten på stenarna i bastun, naken förstås. Jag tittade medvetet bort för att ge henne möjlighet att titta, vilket hon ihärdigt gjorde.
Vi badade igen och kom tillbaka till bastun. Nu började hon slappna av lite. Nu var det även två andra damer i bastun. Två lite äldre, men heta damer. Efter att jag gått pratade de vidare om mig och hur konstigt det var att gå och bada naken med en kollega.
Veckan därpå frågade jag henne vad hon tyckte. Det var trevligt och hon hade inget emot att gå igen någon gång. Vi bestämde en ny bastuträff och åkte ett par dagar senare till ett annat ställe. Hon var inte så förtjust i själva vaken och det kalla vattnet så vi bastade och badade bubbelpool. Vi var helt ensamma så jag gled runt utan handduk mest hela tiden. Det första vi gjorde var att bada bubbelpool. Hon hade bikini på sig och satte sig i poolen. Jag tog av handduken och gick ner mittemot henne. Hennes blick lossnade inte från ni vet vad. Hon fnissade till lite. Vi pratade om dittan och dattan. Efter ett tag var det bastu. Jag hade berättat för henne att reglerna säger att badkläder var förbjudet i bastun. Hon tog av sig toppen men vågade inte ta av sig bikinitrosorna. Handduken satt hårt runt hela kroppen. Jag hade även föreslagit att jag kunde ge henne en liten massage om hon ville. Det ville hon. När jag masserade axlarna tog hon av sig handduken. Hennes hud var lite smutsig så jag föreslog att vi kan gå och duscha av det. Vi gick dig, hon hade bara bikiniunderdelen på sig och jag tvålade in ryggen och axlarna och snuddade rumpan lite. Hon föreslog att hon kunde tvätta min rygg också. Jag tackade inte nej. Sedan tillbaka till bastun. Hon lade sig ner på mage och jag masserade ryggen, axlarna och bennen. Jag masserade låren väldigt långt upp så att jag nästan snuddade hennes lägre regioner. Hon protesterade inte. Sedan fick jag lite axelmassage. Vi pratade vidare om vardagliga saker och jobbet. Sedan satt vi utanför bastun ett tag och pratade tills en dam som jobbade där kom in. Hon blev överraskad att se mig helt naken, men berättade lugnt att det var stängningsdags snart. Sedan åkte vi hem.
Wow, vilken resa det var! Önskar att det hade fortsatt, men det blev aldrig av igen.
Berätta gärna om ni haft liknande erfarenheter.