Nån som testat volumaster?
...Och kan berätta om den är bra?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-10 13:08
Eller ännu hellre om nån testat Volumini, den verkade ännu bättre?
...Och kan berätta om den är bra?
Jag använder volum mini för den är smidigare och så blir dt inte så breda "våfflor" så rekommenderar den!
Jag har volumemaster och gillar den. Man får vara försiktig så man inte våfflar för mycket så det syns genom överhåret, vilket tyvärr är lätt hänt om man har tunt hår. Tyvärr sliter den mycket på håret och har man en benägenhet att tappa mycket hår så kommer det bli värre om man använder den för ofta. Annars hade jag använt den varje dag, för håret blir jättesnyggt.
Yes! Den är priiima!
Dock vet jag att många använder den på fel sätt - typ vofflar håret i botten. Det är inte så man skall använda den. Det skall inte synas på håret att man använt en volumemaster.
Kolla videon där devisarprecis hur man skall gå till väga! :)
Som sagt, har sett att många tjejer gör fel,de håller tången för länge, så det blir vofflat. Skitfult, samt inte lika bra volym! 
Tack för respons!
Den är underbar!
Jag tycker att man får bäst resultat om man tuperar håret lite i botten, sektion för sektion, innan man använder tången. När man sedan har använt volumastern klart så kammar man ut det man har tuperat så blir det extra volym och "våfflet" syns inte.
Glöm inte att lämna en liten sektion på vardera sida om benan.
Jag har ett litet paket som ligger och väntar på ICA, hoppas det är min volumini. Återkommer med recension!