• Anonym (Smygis)

Hur ska jag göra?

Jag tänder på min fru. Vi har bra sex, när hon väl vill. Hon är väl inte nöjd med sin kropp efter vi fått barn, har traggat till fördärvelse att hon är snygg, och jag tänder på henne ändå. Verkar inte räcka, då hon på kvällarna är trött, orkar inte, etc.

Hur som helst. En kväll för 2 år sedan kom hon hem efter jobbet, och det hade varit varmt, så hon klädde av sig näck och la sig bredvid mig på soffan för att vädra, och somnade. Vet inte vad som flög i mig, men jag tog upp mobilen och tog en bild, som jag sparade i en undangömd mapp i min mail. Risken att jag skulle råka vidarebefodra dem är näst intill obefintlig. Byter dessutom lösen på mailen en gång i månaden. I söndags morse lade hon sig näck i sängen för en gångs skull, och somnade då med. Låg och spelade på mobilen och knäppte några bilder.

Var gång när jag runkar tänker jag på någon gång när vi pökat på ett speciellt ställe eller liknande. Eller, när fantastin svackar, tar jag fram de här nakenbilderna och tittar på dem medans jag runkar. Ytterst få gånger jag kollar på någon annan porr. Så tänd är jag.

Försökt säga till henne flera gånger när hon är less på mitt tjat om att få se henne naken att hon ska låta mig fota henne naken, men nä, de kan jag ju glömma säger hon.

Nu väcktes tanken att... Ska jag säga nåt till henne? Säga hur det är, för att visa exakt hur tänd jag är på just henne? Eller ska jag hålla klaffen och fortsätta smygrunkandet, eller ska jag bara ta bort bilderna? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ska jag göra?
  • caaroline

Ta bort bilderna omedelbart, får du inte fota henne naken när hon är vaken så har jag väldigt svårt att tro att hon skulle tillåta detta när hon sover, de är fruktansvärt taskigt och skulle de komma fram så kan du nog inte förvänta dig att hon skulle våga somna i din närhet igen iallafall, de skulle då inte jag våga göra om jag vore henne efter att ha fått reda på detta..

Ta bara bort bilderna, sen gör du inte om detta igen!

• Grynet2010

Så gör min man då och då, tar bilder i smyg när jag sover, duschar m.m 

Jag tycker att det är okej att han gör så, det visar ju bara hur mycket han älskar mig och min kropp. Skulle det däremot vara en annan kvinna han knäppt kort på så skulle nog alla 3 huvuden rulla på maken haha..

Hur tror du att hin skulle reagera då, har ni nånsin pratat om det är okej att ni tar smygis kort? Du kanske skulle ställa frågan hur hon ser på saken innan du berättar att du gjort det redan. Men i min värld så skulle jag bli oerhört brydd om hon skulle bli förbannad men det är i min värld det ;) 

• Anonym (Smygis)

Tilläggas kan att vi varit ihop i 9 år och gifta i 5 år, om det har någon betydelse. Har svårt att se henne överreagera på ett vis som #1 beskriver.

Jag hoppas på att hon kanske hade lossnat och fått poletten att ramla ner att jag är verkligen riktigt attraherad av henne, och kanske lossnar lite rent generellt i sexlivet.

Inte för att slå på min egna trumma, men bland det mest smickrande sättet att runka måste väl va genom att tänka på sin egna fru? :) 

• Anonym (troll)

Det är väl olika på vad man gillar....
    Vill du liva upp stämningen så behåll bilderna och berätta för henne... OBS skämt! Flört
    Svårt att avgöra, fast jag kan mycket väl tänka mig att hon skulle bli mindre glad om du berättade det, då hon inte känner sig bekväm med hur hon ser ut nu efter och VILKEN kvinna gör det!
    Så för husfriden skulle så ta bort bilderna och håll tyst, tänk vilket liv det skulle bli om hon hittade dom. Sen kan du ju alltid leka med dig själv när hon har somnat naken bredvid dig.   

Var "KuddKompis" med en tjej som inte var nöjd med sin kropp efter sina barn. Men hon hade en sådan läcker kropp så killarna dreglade efter henne, men ändå så suckade hon varje gång framför spegeln, jag blev så trött på att höra det. Vid ett tillfälle när vi skulle gå ut så sa bad jag henne ta på sig något som hon känner sig bekväm i och där hon tycker att hon ser sexig ut. Hon såg frågande ut och jag bara sa, vänta så skall jag förklara. Under den krogkvällen såg jag till att hon fick vara i fred i baren då och då. Varje gång jag lämnade henne tog det inte många minuter fören det stod en kille bredvid henne och försökte ragga upp henne. Trots detta så ville hon inte se och tro på sig själv. Så då bad jag att få ta två nakenbilder på henne, ett framifrån och ett bakifrån. Med hennes tillstånd la jag upp dom på en sida med texten, min "KuddKompis" tycker inte att hon har en snygg kropp, vad tycker du? På två veckor var det över 300 som hade skrivit en kommentar och ingen var negativ! Först då insåg började hon förstå att hennes kropp var fin, efter 2 barn.

Det här kanske inte funkar för er, men så gjorde jag! 

• keron

Det har ingen betydelse hur länge ni varit tillsammans...
    Jag och min sambo har varit tillsammans i 12 år men han vet att jag inte vill att han fotograferar mig naken eller tar snuskbilder på mig, så jag skulle gå i taket om han gjorde det när jag sov!

Eftersom du VET att hon inte vill bli fotograferad naken så är det jäkla respektlöst av dig att ignorera det och göra det i smyg. Radera bilderna!!!

• Anonym (Smygis)

Okej, så radera bilderna och titta på andra fruntimmer medans jag runkar är mycket bättre?

• Anonym (troll)

Eller släng bilderna och smygrunka när hon ligger naken bredvid dig

• keron
    Anonym (Smygis) skrev 2013-06-11 15:04:13 följande:
    Okej, så radera bilderna och titta på andra fruntimmer medans jag runkar är mycket bättre?
    Hahah, jag vet inte hur din fru är, men jag föredrar definitivt att min sambo runkar till porr eller bilder på andra kvinnor (obs, inga kvinnor han känner), än att han runkar till smygtagna nakenbilder på mig!
  • Anonym (men nej)
    Anonym (Smygis) skrev 2013-06-11 15:04:13 följande:

Tycker du ska ta bort bilderna av respekt för din partner. Hon vill inte bli fotad i vaket tillstånd och då säkerligen inte fotad när hon sover! Du behöver ju inte runka till andra fruntimmer för det. Du skrev ju själv att du brukade fantisera om när ni har haft sex när du runkar. Fortsätt med det istället.
  • Anonym (Svårt)

Jag tycker nog att du ska berätta. Med motiveringen att du ju hellre ser på henne än porrsurfar. Du kan ju i så fall ha bilderna på ett memorystick som ni förvarar säkert så slipper ni oroa er att det kommer i orätta händer. Jag hade blivit sur på att du förvarade dem på mailen. Har själv varit med om att bilder läckt ut, inte kul, även om de användes som reklam för "träffa heta tjejjer nära dig".

Svar på tråden Hur ska jag göra?