Hur ska jag göra?
Jag tänder på min fru. Vi har bra sex, när hon väl vill. Hon är väl inte nöjd med sin kropp efter vi fått barn, har traggat till fördärvelse att hon är snygg, och jag tänder på henne ändå. Verkar inte räcka, då hon på kvällarna är trött, orkar inte, etc.
Hur som helst. En kväll för 2 år sedan kom hon hem efter jobbet, och det hade varit varmt, så hon klädde av sig näck och la sig bredvid mig på soffan för att vädra, och somnade. Vet inte vad som flög i mig, men jag tog upp mobilen och tog en bild, som jag sparade i en undangömd mapp i min mail. Risken att jag skulle råka vidarebefodra dem är näst intill obefintlig. Byter dessutom lösen på mailen en gång i månaden. I söndags morse lade hon sig näck i sängen för en gångs skull, och somnade då med. Låg och spelade på mobilen och knäppte några bilder.
Var gång när jag runkar tänker jag på någon gång när vi pökat på ett speciellt ställe eller liknande. Eller, när fantastin svackar, tar jag fram de här nakenbilderna och tittar på dem medans jag runkar. Ytterst få gånger jag kollar på någon annan porr. Så tänd är jag.
Försökt säga till henne flera gånger när hon är less på mitt tjat om att få se henne naken att hon ska låta mig fota henne naken, men nä, de kan jag ju glömma säger hon.
Nu väcktes tanken att... Ska jag säga nåt till henne? Säga hur det är, för att visa exakt hur tänd jag är på just henne? Eller ska jag hålla klaffen och fortsätta smygrunkandet, eller ska jag bara ta bort bilderna?