Otrogen... kan man vara kär i två samtidigt?
Jahopp, så hände det jag länge varit rädd för, jag låg med min bästa killkompis. Det var på nåt sätt oundvikligt, jag var bara tvungen. Jag har en pojkvän som jag älskar hur mycket som helst. Vi har det bra tillsammans om än ett tråkigt och händelselöst förhållande. Vi två är varandras motsatser. Jag är den vilda spänningssökaren som festar mycket och han är den lugna hemmakillen som i princip aldrig dricker. Jag och min kompis har liknande bakgrund med kriminalitet, drogmissbruk, självskadebeteende osv, vi har samma musiksmak, klädstil och är över huvud taget väldigt lika varandra. Vi var hemma hos honom igår, kollade på film, åt mat och... hade sex. Jag sov över och vi hade sex i morse också. Det enda jag var rädd för var att hans sambo skulle komma hem... Vi ska ses i helgen och jag hoppas faktiskt att det händer igen.
Jag har inte dåligt samvete. Jag känner mig som en genomrutten människa eftersom jag vill göra om det och inte har dåligt samvete mot min pojkvän! Hur sjutton kan man INTE ha dåligt samvete liksom?
Jag tror att jag är förälskad i min kompis och har nog varit det ett bra tag. Jag ångrar ingenting. Inte han heller. Jag älskar min pojkvän och är efter 4 år fortfarande väldigt kär i honom. Jag är inte beredd att göra slut.
Hur vanligt är det att man är kär i två personer samtidigt? Nån som varit i liknande sits som mig? Vad hände sen?