Ledvärk vid 30.. "medicin"-tips sökes.
Är bara 30 och har alltid mer eller mindre värk i främst handlederna men även fotlederna. Molande småvärk och STEL som en kratta. Kan ibland inte ens sitta på huk eller skräddare bara för att fotlederna inte är med. Suck!
Har sökt på vc för detta, men de pratar med om en överansträngning jag får i ena handleden med jämna mellanrum, fötterna skulle va sviter av en ordentlig stukning för längesen som jag hade i EN fot.. hehe. Ingen hjälp där alltså. Försöker ju hålla igång så mkt det bara går just för o inte stelna mer men med en hopp-o-skutt-kotte hemma så är det ju önskvärt att kunna hänga med i någorlunda samma tempo utan att behöva känna sig som en tant.. Huu!!
Kollade på apotekets hemsida för receptfri hjälp och kom då till Artrox och liknande grejer.. är inte det bara för gamla människor eller?
Och sen det där andra de gör reklam för på tv, nått naturmedel men hon som numera visst kan stå på ett en o ta på sig strumpan.. (kan jag oftast inte) Är det nått att tro på eller tror ni det är att kasta pengarna i sjön?
Alla tips o råd är välkomna!!!