Flytta till australien permanent för kärleken
Hej!
För ett år sen träffade jag en tjej på nätet och vi insåg att vi passade ihop ganska snabbt och jag bestämde mig att åka till australien i en månad och vara där för att lära känna henne bättre. Jag trivdes verkligen och vi blev tillsammans där.
I början sa hon att hon ville flytta till Europa men nu vill hon inte flytta från staden på grund av att hon är för fäst vid sin familj. Hon säger att hon kommer må dåligt om hon skulle flytta från dom.
Vi har träffats i thailand för 1 månad sen och hon är på mig att jag skall flytta ner till australien.
Jag har ett väldigt bra jobb här med väldigt bra inkomst, och jag är också bunden till min familj här.
Jag måste bestämma mig snart och detta äter upp mig. Skall man offra allt, jobb, vänner men framförallt min familj (föräldrar etc) och flytta ner.
Det som är min oro är att jag känner ingen där, hon har sin familj nära, henne familj kommer träffa våra barn (framtiden) hela tiden dock mina kanske varannat år men framförallt tanken att om det skulle gå åt skogen och man har barn då är det kört att fytta tillbaka till Sverige.Barnen skulle jag aldrig lämna.
Sedan ångersten att kanske inte träffa sin familj.
Skall man åka och prova vara där i 3 månader kanske?
Flera personer har sagt att om jag flyttar dit så förlorar hon inget men att jag loosar ett väldigt bra liv här.
Vad skulle ni göra? Flytta eller inte flytta?
Hjääääääääääääälp.