• Anonym (Emelie)

ägglossning?

Håller på att testa med ägglossningstest för att göra FET. Fick ägglossningsflytning igår men ännu inget omslag på testet, använder CB digital. Vad händer?? Är på dag 20(!) i cykeln, brukar ligga runt dag 14/15 annars..

• Svar på tråden ägglossning?
  • Anonym (10)

som regel har en kvinna ägglossning 10ggr/år och inte alltid 12 som många tror.
    Kanske kan vara så att din ÄL uteblivit denna månad.

• Anonym (Emelie)

Men va drygt!! Konstigt att jag känner av det då..

• Anonym (10)

men sen samtidigt så kommer ÄL-sekretet innan själva ägglossningen så än är det inte kört ;)
    läste nyss att när man inte längre har ägglossningsflytning så är det ett säkert tecken på att ägglossningen redan skett.

• Anonym (Emelie)

får hoppas på omslag imorgon då, eller ska kanske testa ikväll med för att inte missa den isf! Tack för svar!!

• Anonym (10)
    Anonym (Emelie) skrev 2013-06-12 11:02:37 följande:
    får hoppas på omslag imorgon då, eller ska kanske testa ikväll med för att inte missa den isf! Tack för svar!!
    är själv ny på detta med äl-tester men läste att man inte ska testa förrän efter typ 14 på dagen för LH hormonet ökar inte förrän framåt middagstid....
  • Anonym (Emelie)

Jaså?? blir till att testa efter jobbet ikväll då...

• Anonym (Emelie)

Tjoho omslag nu ikväll! !

• Pimpinellan

Lycka till då! Solig Jag brukar ha äl dag 11-14,men kroppen skenade iväg en cykel så jag fick äl dag 33! Allt är således möjligt. Flört

• Anonym (Emelie)

Tack! Blir FET på lördag.SkrattandeHade fick utslag på testet i morse med, kroppen är bra lurig ibland.

Svar på tråden ägglossning?