• syster yster

Michael kors smycken

någon som vet vart man kan hitta det här i Sverige ? Jag är ute efter ett armband men har inte hittat någon affär som säljer det.

• Svar på tråden Michael kors smycken
  • SoStylish
    Jellybeans skrev 2013-06-13 00:06:41 följande:
    Tradera har en del :)
    Skulle inte råda någon att köpa något därifrån då typ 98% av det som säljs där är fake. 

Har du kollat om armbandet finns på hemsidan? De skickar iaf till Sverige! 
  • Jellybeans

Aha aj då! Jag har själv inte köpt ngt där, men då ska jag inte heller göra det. Tack

• syster yster

Jag tycker att jag kollade på hemsidan men att de inte skickar till Sverige utan man får ta det via en annan sida. Men jag ska kolla igen :) hade gärna velat testa armbandet innan bara.

• SoStylish
    syster yster skrev 2013-06-13 18:55:39 följande:
    Jag tycker att jag kollade på hemsidan men att de inte skickar till Sverige utan man får ta det via en annan sida. Men jag ska kolla igen :) hade gärna velat testa armbandet innan bara.
    De ska skicka till Sverige. Jag tror att man kan ringa och lägga en order iallafall! De har live chat på hemsidan så skriv där och hör dig för :)
  • Jellybeans

Såg idag i fönstret lite michael kors smycken, vet inte vad affären heter och om de har webbshopp men ligger vid skanstull i stockholm. Du kanske bor i nån annan del av landet.

Svar på tråden Michael kors smycken