Min partner sitter och skriver med tjejer på KiK messenger...
Hej, jag förstår att rubriken verkar skitlöjlig och det tycker jag hela grejen är likaså. Jag vill väl bara skriva av mig och bolla lite eftersom jag stör mig på detta. Grejen är den att min partner sitter och skriver med random tjejer på KiK messenger, på android market kan man recensera appen och där skriver många ut sina användarnamn för att dom vill ha folk att snacka med, det har även min sambo gjort en eller två gånger eftersom jag gått in och kollat. Vi har haft lite problem i det förflutna med otrohet och skriverier men allting har varit bra i två år och min tillit är nu på en relativt bra nivå. Men jag stör mig något så otroligt på det här, jag har väl sagt det lite diskret någon gång men vill ju inte ställa till med liv och ultimatum.
Jag vet ju inte vad han och dessa tjejer skriver om, känns lite som jag drar skygglapparna på...Men får alltid höra att de bara snackas allmänt osv. Men jag blir så jävla irriterad min sambo är 23 år gammal och det här känns så jävla fjortisnivå så det skriker om det då majoriteten av användarna är småkids eller flera år yngre...nån som känner igen sig?