Känner mig så överkörd!
Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden men eftersom det delvis handlar om sambons barn så lägger jag den här.
Jag och sambon träffades för ca 6 månader sen, allt gick fort och innan jag visse ordet av det bodde jag hos honom och hyrde ut min lägenhet i andrahand. Sambon har två barn som kommer varanan helg till oss.
Jag gillar hans barn jätte mycket och vill få en bra relation till dom. Så när jag ser att det kommer en cirkus till vårat samhälle föreslog jag först att vi fyra skulle gå tillsammans för att göra något tillsammans. Upptäcker dock att våran ekonomi inte tilläter att vi alla går, fattar förövrigt inte varför det ska vara så dyrt. Då kom jag och sambon fram till att han och hans älsta barn ska gå, sambon och han har inte haft någon egentid och jag tycker att även det är viktigt att sambon och barnen får tid tillsammans själva.
Dagarna går och sambon berättar för barnens mamma att han och sonen tänkt att gå på cirkus och frågar om han får låna barnet då det är på mammans dag. Det gick inte för sig att dom skulle gå själva och säger att hon och ygnsta barnet ska gå med dom.
Min mes till sambo går snällt med på det och jag känner bara hur jag kokar. Det var ju vi som skulle gå från början och sen ska han gå med henne.... Känner mig så överkörd, ligger bara och grinar.
Har sagt och visat hur jag känner men han bara skiter i mig och har åkt iväg iallafall..
Det är inte första gången han valsar efter hennes pipa fast det är på tok galet vissa saker. Fattar inte vad det är för fel. Ville mest bara skriva av mig och få lite råd av er. Hur ska jag tänka? Är det bara att vänja sig att man ska leva ett liv efter min sambons ex när jag nu valt en man med barn?