• Anonym (Fulsnygg)

Nån mer än jag som blir snygg på bild men inte är det i verkligheten?

Jag är en sån som verkligen kan se supersnygg ut på bild. Men i verkligheten ser jag långt i från snygg ut! Nån mer här inne som är så?

• Svar på tråden Nån mer än jag som blir snygg på bild men inte är det i verkligheten?
  • Anonym (nästan)

Nej, däremot brukar folk säga: "du blir så bra på bild" och "du är så fotogenisk" fast jag verkligen ser ut som skit på bilderna. Betyder alltså att jag bara är ännu fulare i verkligheten, kul att veta. Tungan ute

• sextiotalist

Jag skulle tippa på att du delar detta med väldigt många fotomodeller.

• Anonym (fia)

Jo, jag kan se bilder av min kropp där jag tycker jag ser bra ut, men om jag sitter på sängen och tittar ner på magen så ser det inte ut så... Eller att se mej själv bakifrån i provrumsspegeln när man byter om, är ingen höjdare. Det handlar väl om hållning och att sträcka på sej, hur kroppen ser ut.Vad gäller ansiktet så tycker jag alla människor, inte bara jag själv, kan se både bättre och sämre ut på bild än verkligheten.

• Anonym (Fulsnygg)

Det är verkligen lustigt hur olika man kan se ut. I olika vinklar och olika ljus osv. Men just med mig så tycker jag nästan det är lite jobbigt. Jag kan ju inte internet dejta om jag skulle vilja och visa min bild, då blir dom ju skitbesvikna och funderar på om det verkligen är jag på bilden

• Anonym (Abc)

Har haft samma "problem". Har alltid sett bra ut men varit supersnygg på bilder. Vilket jag då tyckte var jobbigt men nu när jag inte längre blir lika snygg (det försvann när jag fick rynkor) så saknar jag den tiden.

• Aimee68

Jag tycker tvärtom. Gillar mitt utseende i spegeln men blir lika förvånad varje gång jag ser mig på kort. Jag fastnar liksom inteFörvånad

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Anonym (Fulsnygg)

Jag är hellre skitful på bild och supersnygg i verkligheten

• Anonym (-)

Problemet med speglar är att de fångar bara en tvådimensionell bild om man använder en spegel. För att se hur man faktiskt ser ut så ska man ha 2 speglar eller 3 så att det täcker 360 grader.
    Själv ser jag ut som en äkta hunk/sexbomb framifrån. Men från sidan blir det värre och värre. Profilen är väl "ok" men jag blir lixom väldigt ful speciellt snett bakifrån. Om jag nu skulle bry mig om det. Det gör jag ju såklart inte till vardags.

• sötare

Kom i håg en säsong på topmodel  där vinnaren var absolut ingen skönhet hon visste inte hur hon skulle klä sig, sminka sig eller hur hon skulle föra sin  väldigt långa kropp men snacka om vilka bilder hon tog .

• Aimee68
    Anonym (Fulsnygg) skrev 2013-06-14 08:05:30 följande:
    Jag är hellre skitful på bild och supersnygg i verkligheten

Haha, du är säkert rätt fin ändå om du blir supersnygg på  bildSolig

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
Svar på tråden Nån mer än jag som blir snygg på bild men inte är det i verkligheten?