Hur ser ditt drömboende ut?
Personligen så tycker jag det är väldigt praktiskt att bo i lägenhet men jag längtar så efter att få bo i hus igen.
Att fixa i trädgården, att så grönsaker och bär, att snickra lite, måla om utemöbler eller husfasaden, kunna ta ett steg ut och gå barfota på gräset, att låta husdjuren få vara ute och ligga i gräset...
Jag kan inte vänta tills jag hittar ett litet gulligt hus, torp eller stuga för uthyrning, det måste inte vara så stort men varför ska det vara så svårt :) Ibland skulle jag vilja flytta från storstaden till någon liten by i Norrland så jag kunde hitta ett litet hus att hyra billigt, för i Göteborg känns det omöjligt :) Det kliar i hela mig att få flytta till landet.
Om jag fick välja helt själv så skulle det vara en liten stuga, helst röd men färgen är mindre viktig, liten farstu med vitt staket, blomrabatter längs hussidorna, gärna en grusgång så att parkeringen inte är precis bredvid, en gäststuga eller garage så man kunde bygga en hundgård...men framförallt blomkrukor med små blommor överallt...ljusslingor i träden så det lyser upp sådär fint på kvällen och vintertid, helst solenergi men det brukar inte funka så bra på vintern ;D Jag tänker mig nog ett enkelt boende, inget pråligt. Helst ska det kunna gå hästar på egen mark också (drömvarning! )
Så hur ser ert drömboende ut? Lägenhet, hus, tält, husvagn? :D
Trädgård, pool, naturtomt? Dröm dig bort och dela med dig!