• Som snö

Inget stånd

Alltså, i tisdags gjorde jag en rejäl operation i höften. Ryggbedövning och hela köret.
    Efter det är mitt stånd som bortblåst. Jag blir kåt i huvudet men det händer liksom inget.
    Är det nåt som är normalt efter en operation i höft? Efter ryggbedövning? Som biverkning av morfinet jag äter nu efteråt?
    Alltså, är det nåt man ska börja oroa sig för nu, eller låter det normalt?
    Inte ens ett vanligt morgonstånd. Och det vet jag inte när jag vaknat utan senast...
    Ja. Jag vet, det bästa är att prata med läkaren. Men tro det eller ej, jag tycker avsaknad av stånd är lite pinsamt. Så jag vill helst slippa prata om det ifall det inte är nåt som behöver pratas om.
    Dessutom är det egentligen ett icke-problem just nu. Då ståndet mest skulle finnas där för att roa mig själv. Fram emot helgen däremot....
    Nä, ska jag oroa mig eller ej?

• Svar på tråden Inget stånd
  • IsDimma

Jag gissar på medicinen. Jag åt oxynorm efter en operation för ett par veckor sen. Jag lyckades efter många om och men bli våt men inte alls som vanligt och orgasmen var helt bortblåst, det bara gick inte.

• L i n n

Har du tur kan ståndet behövas redan på tisdag eller så...
    Beroende på hur bra du är på att övertala och muta mina barn att åka tidigare

• Som snö

Om inte annat kan vi börja ägna oss åt att utreda om det är ett potensproblem eller ej Linn! Och tisdag låter som en bra dag!!!

• NyttNamn

Jag skulle gissa att morfinet är boven i dramat..

Pour some sugar on me...
  • Som snö

NN: Är det nåt du vet kan påverka, eller är det en gissning lika god(dålig) som min?

• NyttNamn
    Som snö skrev 2013-06-15 11:05:50 följande:
    NN: Är det nåt du vet kan påverka, eller är det en gissning lika god(dålig) som min?

Nä det är en gissning.. Käkar Tradolan ibland för min värk, och en rätt vanlig biverkning av den verkar vara (har hört av man) att ståndet påverkas.. För egen del när jag tagit dem får jag jävligt svårt/i princip omöjligt att komma!
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Kolla i Fass)

Kolla på Fass.se och se vilka biverkningar som är vanliga

• Som snö

Bäste anonym, jag har naturligtvis testat både FASS och Google. Men när jag inte hittade nåt specifikt där, tyckte det kändes som lite väl mycket tillfällighet att impotens skulle dyka upp just nu utan att det har samband med operation, och tycker det är pinsamt att fråga läkare om det inte behövs så valde jag att ställa frågan här. För att se om någon visste nåt.
    Frågor på det?

• Med Lem
    Som snö skrev 2013-06-15 13:03:17 följande:
    Bäste anonym, jag har naturligtvis testat både FASS och Google. Men när jag inte hittade nåt specifikt där, tyckte det kändes som lite väl mycket tillfällighet att impotens skulle dyka upp just nu utan att det har samband med operation, och tycker det är pinsamt att fråga läkare om det inte behövs så valde jag att ställa frågan här. För att se om någon visste nåt.

Frågor på det?

Sluta genast tycka att det är pinsamt att fråga läkare! Genast!

Faktiskt. Det är dessutom dumt och kan vara skadligt. Erektionsproblem är ibland för smärtstillande droger en indikation för utsättning, dvs att byta preparat.
  • Som snö

Med Lem: Sluta och sluta...
    Jag frågar utan problem om det behövs, även om jag tycker det är pinsamt. Frågan var om det behövdes? Svaret på det kanske är självklart för dig men inte för mig.
    Och byta smärtstillande? Hmm, nu när den här kassen för 520kr med dom här preparaten är inhandlad kan vi ju säga att byta, det är nog inte aktuellt. Avbryta och plågas möjligen. Men byta och slänga ut ny femhundring utan garantier. Nä. Nån måtta får det vara.

• Som snö

Min teori är att det var reaktion på operation och möjligen ryggbedövning.
    För ca en vecka efter operation började den komma igång. Nu em och en halv vecka efter står den gärna flera gånger om dagen.
    Och det trots att samma verktabletter som tidigare äts!

• NyttNamn
    Som snö skrev 2013-06-20 09:19:22 följande:
    Min teori är att det var reaktion på operation och möjligen ryggbedövning. För ca en vecka efter operation började den komma igång. Nu em och en halv vecka efter står den gärna flera gånger om dagen. Och det trots att samma verktabletter som tidigare äts!

Skönt!!
    Pour some sugar on me...
  • cazh82

Tror att det är kört, RIP på dig penis.

• Som snö

NN: Som fan! Insåg att jag oroat mig mer än jag trodde!

82: Du tror fel.

Svar på tråden Inget stånd