• Sheyen

Var kan man köpa barngalgar?

Som rubriken lyder: Var kan man köpa barngalgar?

Jag har misshandlat några av min dotters klänningar genom att kämpa på med vuxengalgar, men ännu finns det hopp och därför ber jag er, alla barngalge-människor; berätta för mig var jag kan införskaffa dessa söta små galgar, snälla!

• Svar på tråden Var kan man köpa barngalgar?
  • Vickan I

Åhléns har fina i trä i olika färger. Ibland är dem på barnavdelningen och ibland bland inredning.

• Sheyen

Tack så mycket för era svar! Några andra ställen som säljer barngalgar? Annars åker vi till Ikea, men vore ändå bra att veta om det finns på andra ställen, för då kanske vi slipper åka till Ikea.Flört

• Sheyen
    Vickan I skrev 2013-06-16 13:16:02 följande:
    Åhléns har fina i trä i olika färger. Ibland är dem på barnavdelningen och ibland bland inredning.
    Griseknoen35 skrev 2013-06-16 13:17:22 följande:
    Ikea, Ica kvantum har jag köpt på i trä i fina pastellfärger, finns lite var stanns

Såg inte era svar! Tack för att ni tog er tid att skriva! Kul att även Åhléns har. :) Kanske kan vi åka dit idag, då.

Ica också... Vi har en stor Ica Maxi, här i närheten, så där kanske de kan tänkas ha barngalgar. :)
  • Sheyen
    voldis skrev 2013-06-16 13:29:02 följande:
    Clas Ohlson har också :)
    Tack för tipset! Vi kom precis hem från Ikea och vi köpte 2 st 8-pack med färgglada barngalgar. Dock såg de liiite stora ut, men vi ska testa och se om de passar bra. Annars kan man ju kila till Clas Ohlsson. Solig
  • petrowi

Biltema har färgglada sammetsgalgar till barn, kika på deras hemsida :) 

• HallWall

Jag har Ikeas barngalgar till ytterkläderna och hm/lindex/kappahl till dem vanliga kläderna. Ber alltid att få med galgarna som kläderna sitter på när jag köper dem, plus några extra

• FinaElina

Finns som sagt på Ikea, även på Ica maxi och netto ( vet inte om netto finns överallt?)

• Sheyen
    petrowi skrev 2013-06-16 16:35:02 följande:
    Biltema har färgglada sammetsgalgar till barn, kika på deras hemsida :) 
    Will do! Tack för tipset!
    kampfisken skrev 2013-06-16 16:59:34 följande:
    Jysk har fina
    Ska kika där också, då! :)
    Limesparris skrev 2013-06-16 18:24:56 följande:
    Jabadabado har fina. Lindex ger dig gratis om du frågar.
    HallWall skrev 2013-06-16 23:06:19 följande:
    Jag har Ikeas barngalgar till ytterkläderna och hm/lindex/kappahl till dem vanliga kläderna. Ber alltid att få med galgarna som kläderna sitter på när jag köper dem, plus några extra
    birgitt skrev 2013-06-17 03:53:56 följande:
    Fråga hm . Jag fick gratis.
    Men! Jag visste inte att man kunde få dem gratis! Attans! Har ju köpt massor av babykläder och så tänker jag inte ens på att man iaf kunde ha frågat kassörskan om man fick ta med sig några galgar hem. :(

• ansof

Ikeas i massa olika färger är jättesöta
    Sedan har åhlens i trä gröna el rosa

• Snöfrid

Annars dekorerar jag barngalgar, med decoupageteknik. Tar emot beställningar kontakta mig här via pm så kan jag skicka bilder om du vill de blir ju riktigt personliga!

Svar på tråden Var kan man köpa barngalgar?