• marilin

    Väntar barn i Februari 2014 Stockholm

    Hej!

    Tänkte starta en samlingstråd för oss som bor i Stockholm eller närheten som väntar barn i Februari 2014. Hoppas ni finns därute och vill hänga lite här med mig

    Kanske även ses så småningom och ta en barnvagnspromenad tillsammans? 

    Själv har jag precis testat positivt och väntar fjärde barnet

    Välkomna! 

  • Svar på tråden Väntar barn i Februari 2014 Stockholm
  • Krakels

    Hejsan

    Bor i Stockholm och har BF den 13 februari :) Det blir det första barnet så allt är väldigt nytt och spännande!

  • AC24

    Hej! 

    Jag bor i Sthlm och har BF 24e februari :) Det här blir vårt andra barn om allt går vägen:) Dottern är född -10

  • marilin

    Vad kul att ni hittat min tråd  

    Hur mår ni? Har ni mycket symptom?

    Själv har jag mycket molvärk i livmodern, men inget annat än så länge. 

  • Krakels
    marilin skrev 2013-06-20 19:42:58 följande:
    Vad kul att ni hittat min tråd  

    Hur mår ni? Har ni mycket symptom?

    Själv har jag mycket molvärk i livmodern, men inget annat än så länge. 
    Jag känner mig glad och lycklig. Sover otroligt mycket och mår illa och kräks på morgonen, sedan har jag molande värk i magen också, av och till hela tiden.
  • Malin CA

    Hej. Jag bor i Nacka och har BF 22 feb, andra barnet :)

    Jag är trött, hungrig och har molvärk. Har så svullen mage på kvällarna att det ser ut som jag är mycket längre gången än v6 :) 

  • marilin
    Malin CA skrev 2013-06-24 13:28:35 följande:
    Hej. Jag bor i Nacka och har BF 22 feb, andra barnet :)

    Jag är trött, hungrig och har molvärk. Har så svullen mage på kvällarna att det ser ut som jag är mycket längre gången än v6 :) 
    Välkommen Malin CA, då har vi samma bf du och jag

    Jag är nog också lite svullen tror jag, problem att knäppa byxorna i alla fall :-P 
  • angeelica

    Heej!

    Jag plussade den 19/6 så det blev en midsommar av annat slag än planerat..... vindunken och snapsen fick bytas ut mot juice och ramlösa........Flört

    Jag är nu 22 år och min kille 21 så vi kommer va 23 och 22 när liten kommer. Varit ihop i över tre år och båda har fast jobb, jag blev dock nästan nyss fast anställd så det känns lite dumt att komma försvinna direkt men that's life!

    Det är alltså första barnet för oss båda två och det är ju så pass tidigt än men glädjen är total och enda riktiga symptomet än så länge är brösten som redan blivit större- men det är ju alldeles välkommet, haha!! Inget illamående än *peppar peppar* men det kommer väl om några veckor är jag rädd.

    Idag ringde jag mvc och ska på inskrivning den 11/7 Skrattande

    Bor på Kungsholmen!

  • Malin CA
    marilin skrev 2013-06-25 18:01:48 följande:
    Välkommen Malin CA, då har vi samma bf du och jag

    Jag är nog också lite svullen tror jag, problem att knäppa byxorna i alla fall :-P 
    Roligt :)

    Har du barn sen innan? Jag har en dotter född 2011. 
  • marilin
    Malin CA skrev 2013-06-27 11:41:53 följande:
    Roligt :)

    Har du barn sen innan? Jag har en dotter född 2011. 
    Jag har tre barn, son -03, dotter 05 och son -11
  • marilin
    angeelica skrev 2013-06-27 11:20:31 följande:
    Heej!

    Jag plussade den 19/6 så det blev en midsommar av annat slag än planerat..... vindunken och snapsen fick bytas ut mot juice och ramlösa........Flört

    Jag är nu 22 år och min kille 21 så vi kommer va 23 och 22 när liten kommer. Varit ihop i över tre år och båda har fast jobb, jag blev dock nästan nyss fast anställd så det känns lite dumt att komma försvinna direkt men that's life!

    Det är alltså första barnet för oss båda två och det är ju så pass tidigt än men glädjen är total och enda riktiga symptomet än så länge är brösten som redan blivit större- men det är ju alldeles välkommet, haha!! Inget illamående än *peppar peppar* men det kommer väl om några veckor är jag rädd.

    Idag ringde jag mvc och ska på inskrivning den 11/7 Skrattande

    Bor på Kungsholmen!
    Hej!

    Ja det blev annat till midsommar

    Stort grattis! Verkligen omvälvande med första barnet, roligt och spännande, vilken resa ni har framför er  
Svar på tråden Väntar barn i Februari 2014 Stockholm