• Anonym (yta)

Pussar/kyssar

Pussas/kysser ni endast när ni har ett intresse av någon?
    Är de ett säkert kort att någon är intresserad utav en?

• Svar på tråden Pussar/kyssar
  • Nockan

Jag har alltid ansett mig vara en sådan som inte gillar pussar eller kyssar. Tyckte det mest var ett nödvändigt ont i ett förhållande. 
    Så träffade jag en man.. Han kysste mig, jag kunde inte få nog. Hade aldrig känt för någon som för honom.
    Så jag antar att det för mig innebär att jag måste vara totalt attraherad av någon, älska denne, vara kär, ha otroligt starka känslor för att det ska fungera.

Så, ja. Jag tänker endast kyssa och pussa någon jag känner något för i framtiden. Det är något som är oerhört intimt för mig. Det betyder något.

Reflecting on all of my mistakes I thought I found the road to somewhere..
  • Anonym (Nej...)
    Anonym (yta) skrev 2013-06-16 23:25:45 följande:
    Pussas/kysser ni endast när ni har ett intresse av någon?

Är de ett säkert kort att någon är intresserad utav en?

Nej jag tror inte det är ett säkert kort om någon är intresserad utav en det finns dom som inte alls gillar pussar/kyssar , jag e nog en av dom. Men jag kan pussas/kyssas om jag verkligen är intresserad utav någon men inte annars. Det måste finnas något mer där liksom än att bara vara intresserad.
  • Anonym (yta)

ok. Nä, undrar mest egentligen då man fick puss och kyss vid 2 olika tillfällen av en kille i helgen. Ena gången var mer på ett skämtsamt sätt och andra var när jag skulle dra mig hem, och då när vi var själva.
    Tänkte då ifall de ev då hade funnits nåt intresse från hans sida eller så?

• Nockan
    Anonym (yta) skrev 2013-06-17 12:10:13 följande:
    ok. Nä, undrar mest egentligen då man fick puss och kyss vid 2 olika tillfällen av en kille i helgen. Ena gången var mer på ett skämtsamt sätt och andra var när jag skulle dra mig hem, och då när vi var själva.
    Tänkte då ifall de ev då hade funnits nåt intresse från hans sida eller så?
    Jag skulle se det som ett intresse från hans sida, ja.
    Reflecting on all of my mistakes I thought I found the road to somewhere..
  • Anonym (Jepp)
    Nockan skrev 2013-06-16 23:31:44 följande:
    Jag har alltid ansett mig vara en sådan som inte gillar pussar eller kyssar. Tyckte det mest var ett nödvändigt ont i ett förhållande. 

Så träffade jag en man.. Han kysste mig, jag kunde inte få nog. Hade aldrig känt för någon som för honom.

Så jag antar att det för mig innebär att jag måste vara totalt attraherad av någon, älska denne, vara kär, ha otroligt starka känslor för att det ska fungera.

Så, ja. Jag tänker endast kyssa och pussa någon jag känner något för i framtiden. Det är något som är oerhört intimt för mig. Det betyder något.

Håller med. Jag har svårt för att verkligen kyssa någon jag drar med hem..hon brukar vilja göra det och fine jag ställer upp men det intresserar mig inte om jag inte älskar tjejen.
  • Anonym (yta)

Så då i de allra flesta fall så visar de på ett visst intresse?
    Annars finns de liksom ingen anledning till de?

Svar på tråden Pussar/kyssar