• Kary

Candino-klocka?

Hej! Jag fick en Candino-klocka i födelsedagspresent för några dagar sedan. Tycker att det är väldigt fin men ärligt talat har jag aldrig hört talas om märket. Är det någon här som vet om det är ett bra märke eller inte? Ungefär i vilken prisklass liggen det?
    Tack på förhand, Kary

• Svar på tråden Candino-klocka?
  • Kary

Vill klargöra att det absolut inte spelar någon roll hur mycket den kostar. Jag älskar klockan oavsett. Men eftersom jag aldrig hört talas om märket så frågar jag om prisklass eftersom det också bidrar till en bättre uppfattning om kvalitén.

• Kary

Vad ledsen jag blev att du sa så. Inte alls så jag menade. :(
    Tack iaf.

• Diwa

inget illa ment...

har precis firat min syster och jag bara tänkte att jag skulle bli ledsen om hon inte litade på att vi köpt något bra...

och har läst en himla massa trådar på sistone där personerna ser ner på grejerna de fått...

därmed inte sagt att alla gör det...

så jag är den som ska be om ursäkt...klart att man vill veta vilken kvalitet en pryl har så man vet hur den ska skötas...

• Prego75

Åh, vilka snygga klockor *kollar på klockmästerlänken från Diwa*. Verkligen supersnygga. Var det någon av dem på bilden som du fick?

• Prego75

Japp, det av exakt den jag föll för också.. Mycket snygg!

• Kary

Tycker också att de verkar ha mycket snyggt. Konstigt att jag aldrig hört talas om dem innan.

• Diwa

får man fråga vilken du fick???

nyfikna jag då

undrar vad de har för material i armbandet???

fyller ju år snart

• Kary

Tack, tack! Är mycket nöjd. Har länge velat ha en sådan klocka. :)

Svar på tråden Candino-klocka?