• Anna83 m Juline och Vincent

Någon som vill dela medsig av tips på tema till 30 års fest? :)

Jag fyller 30 i December och har redan börjat finurla på festen :) Men jag har lite dålig fantasi så jag skulle behöva tips :) Så kom gärna med tips och ideér och internet sidor med bilder och inspiration :)

• Svar på tråden Någon som vill dela medsig av tips på tema till 30 års fest? :)
  • Sale

Jag hörde om någon som hade gjort teamat till barnkalas. Grejen med det hela var att man skulle hitta ett kort på sig själv i mellanstadiet (?) och efterlikna det så mycket som möjligt med kläder. Det hela hade blivit mycket lyckat!

Självklart var det fiskdamm och ballonger också :)

• ÖNadja

Jag har inte varit på så många 30 års fester men några.

En tjej var tokig i Carola och älskade kareoke så vi gjorde en överraskningsfest till henne, klädde ut hon till Carola, lät hon starta festen med att sjunga Främling uppe på scen i festlokalen och sen va de kareoke hela kvällen. Inge märkvärdigt..

På nån annan har det inte varit nåt tema men mycket lekar i uppdelade lag, blandat med folk som inte känner varandra så bra.

Det med barnkalaset tyckte jag lät hur kul som helst!! :D       

• Duckan

Har inte varit på så många tema-fester, men skulle gärna ha en själv då med 20-talstema vad gäller kläder. Älskar det modet!

• R J

Fyller 30 på självaste Nobeldagen och det tänkte jag fira med Nobelmiddag :)

Tema: Maskerad, julinspirerat, färginspirerat, land..

• MeraMia

90-talsfest! Var på en för nåt år sen och det var hur roligt som helst! 30-åringarna var ju tonåringar på 90-talet :)

80-talsfester känns ju lite uttjatade.

Tänk bara: Terracotta-läppstift, Michael Bolton, kjol ovanpå byxor, Nile City, hot shots, techno...  

Svar på tråden Någon som vill dela medsig av tips på tema till 30 års fest? :)