• Anonym (Jam)

Finna det tjejer med naturligt fina bröst?

Finns det tjejer som har stora fasta bröst som inte är opererade?
    Många kan se läckra ut på krogen men när kläderna åker av så...ni fattar.

• Svar på tråden Finna det tjejer med naturligt fina bröst?
  • Anonym (Jam)

Finns ska det såklart stå i rubriken...skyller på mobilen.

• Musik

Jag såg en 1982 som hade sådana bröst du pratar om. Så visst finns det. 

• Anonym (Jam)
    Musik skrev 2013-06-17 12:32:29 följande:
    Jag såg en 1982 som hade sådana bröst du pratar om. Så visst finns det. 

Med andra ord är det inte så vanligt eller?
  • NyttNamn

Klart det finns!

Pour some sugar on me...
  • Anonym (Ja)

Självklart finns det, jag är en utav dessa! 

• Anonym (Jam)
    Anonym (Ja) skrev 2013-06-17 12:49:12 följande:
    Självklart finns det, jag är en utav dessa! 

NyttNamn skrev 2013-06-17 12:46:38 följande:
    Klart det finns!

Jag har aldrig lyckats träffa en tjej med detta. Som jag skrev så kan det se riktigt trevligt ut på krogen men väl hemma så...icke, lurad
  • pellan
    Anonym (Jam) skrev 2013-06-17 12:20:18 följande:
    Finns det tjejer som har stora fasta bröst som inte är opererade? Många kan se läckra ut på krogen men när kläderna åker av så...ni fattar.
    Du kanske borde sluta jämföra tjejers kroppar med utvikningsmodeller och porrskådisar, där retusch och operationer är mer regel än undantag. 
    Självklart finns det tjejer med stora, fasta, naturliga bröst, men jag skulle tippa på att tjejer med stora bröst (mig själv inkluderad) generellt har lite mer häng än dem med små bröst, vilket förefaller sig naturligt.

Min vän, problemet tycks ligga mer på dig och din vilja att kategorisera brösten som "fina" eller "fula" hos dina partners. 

Informativ länk!
    sv.wikipedia.org/wiki/Gravitation
  • Anonym (Jam)
    pellan skrev 2013-06-17 12:58:43 följande:
    Du kanske borde sluta jämföra tjejers kroppar med utvikningsmodeller och porrskådisar, där retusch och operationer är mer regel än undantag. 

Självklart finns det tjejer med stora, fasta, naturliga bröst, men jag skulle tippa på att tjejer med stora bröst (mig själv inkluderad) generellt har lite mer häng än dem med små bröst, vilket förefaller sig naturligt.

Min vän, problemet tycks ligga mer på dig och din vilja att kategorisera brösten som "fina" eller "fula" hos dina partners. 

Informativ länk!

sv.wikipedia.org/wiki/Gravitation

Ok jag var inte ute efter att såra någon och jag ber om ursäkt om jag gjorde dig ledsen.

Men jag tänder verkligen på fina bröst och ville slänga ut frågan om det bara är de med silikon som har stora och fasta.
  • Anonym (Linnea)

Beror väl på vad som räknas som stora..?Jag har 75E nu och de är fina och fasta Innan jag blev gravid hade jag D..men får se hur dom ser ut efter jag ammat :) Om de skulle bli kaos tänker jag absolut fixa till dom.

• pellan
    Anonym (Jam) skrev 2013-06-17 13:03:34 följande:

Ok jag var inte ute efter att såra någon och jag ber om ursäkt om jag gjorde dig ledsen.
    Men jag tänder verkligen på fina bröst och ville slänga ut frågan om det bara är de med silikon som har stora och fasta.
    Nu var inte alls problemet att jag tog åt mig, tvärtom tycker jag att det verkar tråkigt att, som du, bara gilla en typ av bröst! Om så få av dina partners (=ingen av dem!) lever upp till dina ideal så kanske det är på tiden att se över dina kriterium för "fina" bröst?
Svar på tråden Finna det tjejer med naturligt fina bröst?