• Anonym (Ts)

    Hur gamla var ni när ni hånglade första gången och hur var det?

    Var det samtidigt som ni blev av med oskulden? Var det bra? Äckligt?

  • Svar på tråden Hur gamla var ni när ni hånglade första gången och hur var det?
  • Anonym (tjej)

    Första gången jag hånglade var jag runt 9 och det tyckte jag var jätteäckligt, första gången i alla fall. Då killen i princip stack ner tungan i halsen på mig haha.

    Tappade inte oskulden förrän jag var 19 år, med min nuvarande man  

  • Griseknoen35

    Uh jag var tolv med en kille jag inte var kär i men det var "tufft" att ha en två år äldre pojkvän. Han stack ner tungan i halsen på en och körde runt med den som en jäkla kanin och på det tog han tid. Allt hångel under 20 min var dåligt. Under hångeltiden fick inte tungorna lämna varandras munnar... Vart ett väldigt kort förhållande och än idag mår jag fortfarande illa och nu är jag ändå 26. Blev inte av med oskulden förrän vid 19... Har typ inte hånglat med tungor så mycket efter det där heller..

  • Griseknoen35

    Plus det tjatade han om sex och om jag var våt... Jag vågade inte ens erkänna för någon att jag fått hår under armarna än mindre mens.

  • Anonym (Skoldisco)

    Jag var 12 på ett skoldisco det var lite äckligt men spännande på samma gång, sen hånglade man med några andra från klassen också, bara för att man tyckte det var tufft haha. Men hångligen på den tiden var mest bara att gapa och rulla runt tungan lite haha.

    Oskulden förlorade jag med någon helt annan några år senare.

  • Anonym (sen)

    Jag var 18 första gången jag kysste/hånglade med en kille överhuvudtaget. Det var på en fest och hände alldeles oväntat, jag hade aldrig varit med om att någon uppmärksammade mig tidigare.
    Jag var 20 när jag hade sex första gången, då med mitt ex.

  • Tankspridd

    Hm var under 10 iaf min syster och hans syster "tvinga" oss.
    Sedan av fri vilja var jag nog 13, oskulden åkte när jag var 15.

  • Anonym (Centaur)

    Jag var 13 och det var jättemysigt. Minns smaken, känslan ett bättre minne!

  • Mrs VW

    14? Ont. Vi krocka tänder och sen blev det inga mer försök

  • principisessan

    Första riktiga hånglet minns jag väldigt väl. Innan hade det mest varit någon puss på ryska posten eller så, aldrig en riktig "tungrullare" :) 

    Jag var 13 år, han var 15. Vi var "ihop" utan att säga att vi var det. Ni vet ju hur nervpirrigt det var i den åldern.
    Det var sen höst och hade börjat vara rätt kallt ute, typ oktober. Dvs kallt på kvällarna men inte blött och slaskigt.
    Vi hade umgåtts på dagen, han, jag, min bästis och hans lillebror.
    Sen när det började mörkna knallade vi iväg till ett litet gärde. högt gräs och "vass", en liten skogsdunge runtom. Inte så mycket gatubelysning så man såg den klara stjärnhimlen. Här satt han och jag, tätt ihop och pratade stjärntecken. (hans bror och min bästis satt och tryckte några meter bort och kunde inte se oss riktigt för det höga gräset). Rätt vad det var så kysste han mig, vi satt där i vad tycktes en evighet och hånglade. 
    Jag var i sjunde himlen, trodde jag träffat killen jag skulle gifta mig med en dag, hehe

    När jag kom hem efter ett par timmars hångel var jag helt säker på att det syntes på mig och att mina läppar var helt svullna. Det var de ju inte såklart men det kändes så  
     

  • Anonym (M)

    När jag var 9-10 år. Tyckte det var spännande, men inte äckligt. Oskulden förlorade jag senare, och inte med samma kille.

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni hånglade första gången och hur var det?