• fridatheresepersson

vaniljkräm till bullar hur gör man?

Hallå jag ska baka bullar, men minns inte hur man gör vaniljkrämen som jag ska ha i... det ska innehålla margarin, vaniljsocker, och vanligt socker.... men minns inte hur mycket man ska ha av varje och så... någon som kan hjälpa mig? 

• Svar på tråden vaniljkräm till bullar hur gör man?
  • fridatheresepersson

Det ska bara vara margarin, socker och vaniljsocker... det var fel recept

• Mineralvatten

margarin uuuäääkkk!
    Jag blandat smör, vaniljsocker och socker.

• fridatheresepersson

Jag vet inte vad man ska blanda, jag har smör så kan blanda det med, hur gör jag vet du? =)

• Mineralvatten
    fridatheresepersson skrev 2013-06-17 13:06:33 följande:
    Jag vet inte vad man ska blanda, jag har smör så kan blanda det med, hur gör jag vet du? =)
    jag brukar ha ca 150g smör, ca 1dl socker och så ca 4-5 msk vaniljsocker typ.

blanda och smaka.
  • Chocoholica

Nu är jag heeeeeeeeeeeelt OT, please don't anmäl mig. Vill bara veta hur det har gått med de äckliga åtta- benta och bebben? Flicka eller pojk? Frisk? Mår du bra? Glad
    Aaah hittade recept men det var samma som Jaqueline. Glad

• fridatheresepersson

Åååh mums!!!! :) Eller smakar iallfall gott nu... haha då lär den nog göra det efter med.... tuuuusen tack :){#emotions_dlg.flower}

• Mineralvatten
    fridatheresepersson skrev 2013-06-17 13:17:18 följande:
    Åååh mums!!!! :) Eller smakar iallfall gott nu... haha då lär den nog göra det efter med.... tuuuusen tack :){#emotions_dlg.flower}
    ja smakar fyllningen gott så smakar nog bullarna gott också =D.

om du vill vara lite crazy så kan du testa att göra kokosbullar och då ha i massor (det behövs massor på riktigt) kokosflingor istället för vaniljsocker. det är jättegott...om man gillar kokos förståss =).
Svar på tråden vaniljkräm till bullar hur gör man?