Tänder inte på sambon
Hej.
Har under en längre tid börjat misstänka att jag inte tänder på min sambo längre då jag inte känt något större attraktion till honom under ett par månader. Har svårt att bli våt & få orgasm om inte lampan är helt släkt i sovrummet osv... jag älskar min sambo över allt annat & vi har en liten pojke på 2år men nu börjar jag bli smått orolig.
Jag har själv varit en soffpotatis under ett par år och dragit på mig många extrakilon men nu under ett par månader börjat ta hand om mig själv & har rasat i vikt vilket får mig att må bra men jag ju mer jag går ner i vikt desto mindre tänder jag på min sambo. Jag blir 24år om 1 vecka och min sambo är 28år. Han tränar fotboll regelbundet men har mage, är muskelfattig & mkt tunnhårig på hjässan. Har tidigare inte sett hans tunnhårtighet som ett problem men ju kalare han blir desto oattraktivare finner jag honom. Dessutom så rakar han sig sällan & har rejäl skäggväxt som river sönder halva vitt ansikte när vi "myser". Jag vet att detta låter jätteytligt och utseendefixerat av mig & att jag borde bortse från allt detta eftersom jag själv inte tagit hand om mig förut & att han älskat mig precis som jag varit trots "mina skavanker" men det är jättesvårt. Hur skall jag göra? ge gärna tips & förslag.
En orolig och ledsen sambo.....