• Anonym (TS)

hur tänker hon??

måste bara spy av mig lite...!!

vi märkte att bonusen (mitten av tonåren) var orolig och när vi pratade så framkom att bonusen inte fått tag i sin mamma på flera dagar.
    vi började ringa sjukhus, polis osv för att finna henne men tillslut svarade hon i sin mobil.
    och hör å häpna så börjar hon skälla ut bonusen att denne inte ska bry sig vad hon gör.

bonus var som orolig att mamma var död eller så och får bonusen den käftsmällen som!! 

tur att vi finns för bonusen och bryr oss! samt svarar när bonus ringer ;) 

USCH! 

• Svar på tråden hur tänker hon??
  • Anonym (Bonusmamma)

Alltså när jag blir irriterad över biomammans sätt när hon är elak mot bonusbarnet, då tänker jag såhär: Det är inte mig bonusbarnet kommer ogilla, hon kommer bara ogilla sin mamma så ännu bättre för mig! JAG finns där för bonusbarnet, så jag blir inte drabbad när biomamman gör dumma grejer. Det är hon själv som förstör sin relation med bonusbarnet  

• Anonym (TS)
    Anonym (Bonusmamma) skrev 2013-06-17 15:08:40 följande:
    Alltså när jag blir irriterad över biomammans sätt när hon är elak mot bonusbarnet, då tänker jag såhär: Det är inte mig bonusbarnet kommer ogilla, hon kommer bara ogilla sin mamma så ännu bättre för mig! JAG finns där för bonusbarnet, så jag blir inte drabbad när biomamman gör dumma grejer. Det är hon själv som förstör sin relation med bonusbarnet  
    smart tänk! det "lånar" jag permanent av dig :D

biomamman förstör bara för sig själv främst även om bonus blir lidande.... :( 
  • Anonym (Bonusmamma)
    Anonym (TS) skrev 2013-06-17 15:13:19 följande:
    smart tänk! det "lånar" jag permanent av dig :D

biomamman förstör bara för sig själv främst även om bonus blir lidande.... :( 
    =)

Jo jag vet att bonusarna oftast kommer i kläm, men jag har märkt att även om man försöker vara den som fixar det, så går det inte. Eftersom att det inte är vi som gör så att bonusen blir lidande, utan biomamman så är det enbart hon som kan göra så att bonusbarnet inte lider.. Så det bästa man kan göra är att göra det bästa ur situationen och låta henne skita där hon äter i princip. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (Bonusmamma) skrev 2013-06-17 15:15:18 följande:
    =)

Jo jag vet att bonusarna oftast kommer i kläm, men jag har märkt att även om man försöker vara den som fixar det, så går det inte. Eftersom att det inte är vi som gör så att bonusen blir lidande, utan biomamman så är det enbart hon som kan göra så att bonusbarnet inte lider.. Så det bästa man kan göra är att göra det bästa ur situationen och låta henne skita där hon äter i princip. 
    haha! där fick jag mig dagens skratt! tack ;)
  • Anonym (Bonusmamma)
    Anonym (TS) skrev 2013-06-17 15:16:40 följande:
    haha! där fick jag mig dagens skratt! tack ;)
    SkålSkrattande
  • Anonym (TS)

sen kan man ju diskutera hur mycket skit det snackas om oss ;)

tex anser mamman att vi ska betala för allt bonus vill ha i kläd/nöjesväg då vi är "rika" enligt henne då vi bor centralt (att vi lyckades göra ett fynd på en minimal lägenhet centralt placerat för massa år sen och att vi lever på en lön då ena studerar hör som inte dit nä... fniss) 

det bästa var ju när hon ville att vi skulles tå för allt medan barnet bodde heltid hos oss och hon fick underhållet (innan fk fick veta vart barnet bodde på heltid och vändor därtill. fk i ett nötskal ;) ) 

Svar på tråden hur tänker hon??