• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om att gå in ett gäng och pissa på en bakgård vid ett bostadsområde på väg hem från krogen?
  • elyse

"Ett gäng"? Jag kissar sällan i gäng, faktiskt. Och det är väl sällan som alla i en grupp är lika kissnödiga...

• Annikadahl
    elyse skrev 2013-06-17 16:34:06 följande:
    "Ett gäng"? Jag kissar sällan i gäng, faktiskt. Och det är väl sällan som alla i en grupp är lika kissnödiga...
    Nej man kan ju kissa själv också men ibland blir det ju så att alla går samtidigt ändå. Brukar du gå iväg själv till sådana ställen? Tycker det känns lite säkrare att i alla fall ha någon med sig
  • Bananen

Nej jag brukar inte heller " bry mig ett mack" om att kissa i gäng faktiskt.

Det blir alltid värre framåt natten
  • Frontline

Bättre det än att ett gäng ska sätta sig ner och skita...

Denna fråga måste du tycka är idiotbra då du ställer den varje vecka...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Elaifiknow

Är det Linköping nu igen? Ts, kolla i alla andra "kissa i gränder"-trådar istället. Hoppas du får ditt lystmäte där.

• La Lola

Men herrejävlar...ännu en kisstråd från dig!

Går du i gång på detta eller vad är det som är grejen med urin?!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • FinaTina
    La Lola skrev 2013-06-17 17:16:50 följande:
    Men herrejävlar...ännu en kisstråd från dig!

Går du i gång på detta eller vad är det som är grejen med urin?!

Det tror jag, hon sitter säkert på ett bäcken framför datorn!

• Annikadahl
    Bananen skrev 2013-06-17 16:38:40 följande:
    Nej jag brukar inte heller " bry mig ett mack" om att kissa i gäng faktiskt.
    Jag tycker det är bra att vara minst två i alla fall
  • Annikadahl
    Grande Rock skrev 2013-06-17 23:05:00 följande:
    Kissar inte i grupp, kan inte svara på frågan
    Det har hänt att jag haft min man med mig när jag kissat på ett sådant ställe. En gång skulle han hålla vakt och hålla min väska medans jag satte mig mellan två bilar och tömde blåsan. Det var verkligen en jättepöl ut på gården också kom där några som nog bodde där förbi och såg pölen och hörde hur jag pissade som han skämdesSkrattande
  • La Lola
    Aileen Allannah skrev 2013-06-17 23:11:28 följande:
    Varför kan du inte bara läsa alla dina andra gamla trådar i stället för att starta nya?
    Precis...
  • Grande Rock
    Annikadahl skrev 2013-06-17 23:09:57 följande:
    Det har hänt att jag haft min man med mig när jag kissat på ett sådant ställe. En gång skulle han hålla vakt och hålla min väska medans jag satte mig mellan två bilar och tömde blåsan. Det var verkligen en jättepöl ut på gården också kom där några som nog bodde där förbi och såg pölen och hörde hur jag pissade som han skämdesSkrattande
    Vaför berättar du det för mig?
  • La Lola
    Örontrumpet skrev 2013-06-17 23:14:36 följande:
    Finns det inte speciella forum för sån här läggning?
    Det måste det finnas.
Svar på tråden Vad tycker du om att gå in ett gäng och pissa på en bakgård vid ett bostadsområde på väg hem från krogen?