• Anonym (ledsen)

Han blir inte riktigt hård...

Jag har träffat en helt underbar man. Vi klickar på ALLA plan och det är fantastiskt. Vi har haft sex några gånger och han blir inte riktigt hård. Är lite som "vinballe". Går typ att lirka in den men glider ut lätt och ja, det är ju inte riktigt så man vill ha det... Kåtheten är det ABSOLUT inget fel på, vi är otroligt tända på varandra. Det värsta är dock nästan att det verkar som han inte är medveten om besväret. Att det inte "ska" vara sådär.

Vet inte riktigt vad jag ska göra...kommer självklart inte sluta träffa honom, håller på att falla för den här mannen. MEN sex är viktigt och jag vill kunna ha ett bra sexliv. Nyligen lämnat ett förhållande där vi hade dåligt sex under MÅNGA år.

Vad kan man göra tro...?

• Svar på tråden Han blir inte riktigt hård...
  • M77Uppsala

Sluta dricka vin, drick öl och grogg istället, det får man "stålballe" utav.. ;)

• M77Uppsala

Nej seriöst jag förstår problemet, inte roligt det där, jag har själv vid två tillfällen råkat ut för just sån "slappkuk" trots att jag var otroligt kåt, men den ville inte va med ändå och vid ena tillfället berodde det på att jag hade druckit en aning "för mkt" men vid det andra tillfället var jag nykter och kvinnan fantastiskt het, vad det berodde på I don't know.. Jag hoppas att det löser sig för er, bra sex är otroligt vikigt i ett förhållande.. :)

• Anonym (Anonym)

Jag får också det när jag är lite nervös, men sen står den som stål när det börjar släppa. Fråga honom om det. Han kanske har erektionsproblem, och då är det tyvärr inte så lätt att få ett bra sexliv om man inte kommunicerar.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Anonym) skrev 2013-06-17 23:32:38 följande:
    Jag får också det när jag är lite nervös, men sen står den som stål när det börjar släppa. Fråga honom om det. Han kanske har erektionsproblem, och då är det tyvärr inte så lätt att få ett bra sexliv om man inte kommunicerar.
    Han kan kanske varit rätt nervös, var rätt länge sen han var med en tjej, dock verkade han inte så nervös. Varit så varje gång han fått stånd även dom tillfällen vi inte skulle ha sex utan bara hånglat tex. Skulle kunna fråga om det MEN han verkar som sagt inte tycka att det är ett problem, inte som jag förstått det iaf. Han han väldigt lite i utlösning också....vet inte om det finns nått samband. Och HUR säger man?? Han har så klart varit nykter vid dessa tillfällen. Om det beror på nervositet, skulle man påpeka det då? Typ, såhär brukar det inte vara? Han pratar själv om sitt stånd som om det vore "normalt". Hmm...
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ledsen) skrev 2013-06-17 23:44:14 följande:
    Han kan kanske varit rätt nervös, var rätt länge sen han var med en tjej, dock verkade han inte så nervös. Varit så varje gång han fått stånd även dom tillfällen vi inte skulle ha sex utan bara hånglat tex. Skulle kunna fråga om det MEN han verkar som sagt inte tycka att det är ett problem, inte som jag förstått det iaf. Han han väldigt lite i utlösning också....vet inte om det finns nått samband. Och HUR säger man?? Han har så klart varit nykter vid dessa tillfällen. Om det beror på nervositet, skulle man påpeka det då? Typ, såhär brukar det inte vara? Han pratar själv om sitt stånd som om det vore "normalt". Hmm...
    Då är det säkert ingenting. Jag betedde mig nog inte heller som om det vore ett problem, eftersom jag visste att det var temporärt. Och jag kan lova att min sambo aldrig kunde tänka sig att jag var nervös. Det är lättare att dölja det men tyvärr visar det sig oftast på andra sätt som du märkt nu.

Jag var också nykter alla gånger. Släppte efter kanske 7-10 gånger.

Min sambo var också orolig, som du. Men jag låtsades som om det regna.
  • Anonym (förstår)

Vi har samma problem här oxå. Varit tsm nu i snart 4 år ,det har aldrig varit så innan utan först nu det börjat kännas som ett litet jobbigt problem. Det har pågått i några veckor och visst undrar man vad det beror på. Här säger han att han är kåt och att det typ blir så ibland när han är för kåt. Verkar inte vara nåt han kan kontrollera. .. men känns ibland som att det blir så för att han inte är tänd på mig längre.

Det verkar inte som han tycker det är något problem heller men det är klart man undrar vad det kan bero på. Så förstår dig.

• Anonym (gasmasken)

Min snubbe hade det problemet när vi träffades och det handlade om att han tänkte hela tiden på att den inte fick slakna och då gjorde den naturligtvis det Förvånad
    Jag sa till honom att jag struntar i vilket, han har händer och tunga som får tillfredsställa mig i stället, det hjälpte för då kände han att han kunde släppa tanken på att han måste vara hård för att tillfredsställa mig och koncentrerade sig istället på det vi sysslade med och nu funkar det perfekt.

• Anonym (tjejen)

Jag har en kk som är på det sättet, det är lite skumt faktiskt. Han blir som aldrig riktigt hård och verkar tro att det är helt normalt. Han kan tom säga "känn hur hård jag är" och så är han inte särskilt hård, går liksom att böja den fram och tillbaka... Sexet är ändå väldigt bra förutom att den halkar ut ibland och han verkar inte heller ha svårt att komma.

• Anonym (förstår)

Han håller sig väldigt länge för han kommer alltid snabbt men får liksom stoppa flera gånger, efter det går den ofta ner efter ett tag. Men det är först nu han aldrig blir hård längre... tror inte det handlar om nervositet här utan något annat kanske. Hoppas bara det släpper börjar undra om han inte tänder på mig längre...

• Anonym (?)

Är han frisk? Äter mediciner ?

Svar på tråden Han blir inte riktigt hård...