Min kille äter snorkråkor
Hej!
NU har jag fått nog. Vi har en dotter på 5 månader och jag och min partner har varit med varandra i 4 och ett halvt år.
Nu har jag börjat inse saker jag aldrig märkte förut.
1. Det absolut värsta jag vet är folk som petar i näsan och stoppar i munnen. Men nu har jag sett han göra det flera gånger och tror att jag inte ser. Jag vill nästan lämna honom endast för den punkten, det gör att jag ALDRIG kommer kunna kyssa honom igen utan att få en hulkning, och jaaa, jag är så känslig.
2. Han kollar på porr. Jag snokar lite ibland och jag märker att han kollar på porr flera gånger om dagen. Och detta har jag konfronterat honom med då han även betalar för att kolla på liveporr på en sida och faktiskt betalar porrstjärnor för att dem ska göra vissa grejer osv, och det är inte billigt. Han vet om att det är ett problem men fortsätter att kolla på porr.
3. Han runkar varje gång han kollar på porr, alltså flera gånger om dagen. Han har inge problem med att ha sex sen så det är inge problem så, men det är verkligen ett problem. Efter att vi haft sex och gått å lagt oss så kan han ibland gå in på toaletten och runka igen.. ??
4. Han kollar in alla tjejers rumpor. Om man har en konversation när man är nere i centrum och någon annan tjej går förbi så blir han helt avbruten och glömmer bort sig helt konversationen när han kollat in hennes rumpa.
5. Han ljuger väldigt ofta, och jag har kommit på honom med en massa saker, men börjar nu fundera på om det är något sexuellt med någon annan kvinna han döljer. Jag vet att jag misstänkt det flera gånger, men att han blånekar till allt. Han har vart otrogen 1 gång.
6. Han har tandsten så det bara stinker om det och jag ber honom att gå till tandläkaren men han gör det aldrig och jag orkar inte det här längre.
Jag kan ju inte lämna honom på grund av att han petar i näsan och luktar illa i munnen, vilket leder till att han inte är ett dugg tänd på honom och vill bara kräkas när han kommer i närheten.
Känner mig som en hemskhemsk människa, men hur ska jag göra? Visst är det hemskt?