Lappa ihop förhållande
Jag är en kille på 32 år. Lever i ett förhållande sen 4 år tillbaka med en lite äldre tjej. Vi har inte haft sex på 2 år men gillar verkligen henne och lever i nån form av ide om att vi ska hitta tillbaka till varandra. Det hela började när hon berättade om sina sjuka barndomstrauman, våldtäkter och utnyttjande styvfar. Minns inte riktigt men ville verkligen visa henne att jag inte var tillsammans med henne för sex. Sen blev hon sjuk, smärta här och var i kroppen. Vet inte varför men har blivit mer och mer som en pappa för henne tror jag. Gillar henne verkligen men blir ofta äcklad av tanken på sex med henne. Samtidigt träffar jag mycket folk i perioder och mår dåligt av det. Är väldigt ofta tjejer är intresserade av mig och det biter sig fast i själen när tjejer jag tycker är mycket attraktiva stöter på mig, har väldigt svårt att värja mig. Jag va otrogen en gång för ett år sen, för ville veta om jag inte längre kunde ha sex. Har berättat det. Men känns som jag och den jag bor med är familj, jag vill vara med henne men det är samtidigt så svårt att leva utan sex. Ofta kontaktar tjejer mig jag träffat, ofta blir jag sjukt attraherad kan inte släppa tanken på att ta dem. Jag vet att detta osar ruttet, mår så sjukt dåligt över mina tankar och känslor.
Tänker att jag borde göra slut när jag känner såhär, samtidigt som jag verkligen vill vara med henne jag är med. Finns en massa tjejer som stöter på mig just nu och alla är jag sjukt sexuellt attraherad av, jag försöker verkligen ta avstånd ifrån dem för vet att jag aldrig kommer kunna lappa ihop förhållandet om jag skulle vara med dem. Men så ligger man där, desperat och får ett sms och kan inte låta bli att svara och så skickar de något underbart som svar och hela karusellen är igång igen. Sen är det en kamp att försöka ta avstånd igen, en mycket svår kamp.