• Anonym (undrar)

Facebook

Hej.
    jag har en liten fråga jag hoppas någon kan svara på.

Hittade en paketavi idag , på golvet och vet inte var den kommer ifrån. Och min sambo har inte sagt nåt om nåt paket eller att han beställt något...vi brukar säga det mesta till varandra.

Det jag tycker va skumt och som jag nu hängt upp mig på är att det står inte hans vanliga namn på det, utan hans facebook namn som han har på facebook.

Vad är detta ? Har misstänkt att han är otrogen nu ett tag men vafan är detta...visste inte ens att man kan göra sä via Facebook.

Eller kan någon tjej va inblandad. ..fattar ingenting

• Svar på tråden Facebook
  • Anonym (sol)

Prova om du kan hämta ut det, det hade jag gjort. Eller ta med honom till affären och hala fram avin när ni är där så att du får se paketet och han inte kan dölja det för dig.

• Frontline

Många sidor har ju så att man kan logga in på dom via Facebook så det kan ju vara en av anledningarna att det stod hans Facebooknamn, men om ingen har beställt nåt är det ju konstigt såvida det inte är en tävling på FB som han har varit med på och vunnit och sen glömt bort det...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (undrar)

Sökte nu på posten med kolli nummret. Det är beställt från utlandet. Import -EPG står det och väger 3 kg ca...vet att kollinummer i sverige slutar på SE detta slutar på BE .? 1.25 m och 0.90 ×0.04

• Anonym (undrar)
    Frontline skrev 2013-06-18 17:50:05 följande:
    Många sidor har ju så att man kan logga in på dom via Facebook så det kan ju vara en av anledningarna att det stod hans Facebooknamn, men om ingen har beställt nåt är det ju konstigt såvida det inte är en tävling på FB som han har varit med på och vunnit och sen glömt bort det...

Okej det hade jag ingen aning om. Kanske han beställt något då men konstigt hur många sidor har att man loggar in via facebook då. Han har aldrig beställt nåt på så sätt innan utan som vanligt liksom. Men kanske bara jag som är nojjig nu
  • Jimman

Han kan ju ha köpt något på fb köp o sälj sidor

• Frontline
    Anonym (undrar) skrev 2013-06-18 17:59:18 följande:

Okej det hade jag ingen aning om. Kanske han beställt något då men konstigt hur många sidor har att man loggar in via facebook då. Han har aldrig beställt nåt på så sätt innan utan som vanligt liksom. Men kanske bara jag som är nojjig nu
    Bland annat Familjeliv har så man kan logga in via Facebook...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Nyfiken gul
    Anonym (undrar) skrev 2013-06-18 17:59:18 följande:

alla dessa reklamsidor som finns i marginalerna på facebook - klickar man på dom så kan man via sitt facebookkonto  beställa saker . Du blir helt enkelt automatiskt inloggad med ditt facebookkonto när man klickar sig vidare på vissa sajter. 

Hämta ut paketet så ser ni ju vad det är. man kan alltid skicka tillbaka det. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Griseknoen35

Gå ner och hämta ut det. Hade jag gjort och om han frågade om det hade jag bara sagt att jag ändå skulle dit och tänkte att jag kunde ta paketet på samma gång

• Jimman

Skulle aldrig hämta ett paket som inte är mitt om personen inte ville det o visste om det ! Det är inte ok ! Tänk om han köpt en present åt ts tex ?

• Griseknoen35

Oftast kan man bara utgå från sitt eget förhållande i såna här typ av frågor. I mitt så hade det vart helt ok att hämta ut paketet, samma sak som att det är att sitta med varandras mobiler mm.. Hade väl typ nämnt avin om min sambo frågade innan annars hade det bara legat på bordet när han kom hem med den övriga förmodligen öppnade posten. Så ser inte nått fel i att ts går ner och hämtar ut det, hon behöver ju inte öppna det.

• ådärsattdenja

Å nej, min sambo fick ett PAKET på posten! Och det stod något KONSTIGT på paketet! Han är säkert seriemördare!!! 
    SERIÖST ts skärp dig. Gå och hämta ut det där paketet så ska du se att det säkert ligger en rysshora som han köpt på postorder i. 

• Coccolina

Vad har detta med familjehem att göra??

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Omogen citron

Vad har det här med familjehem att göra?

Svar på tråden Facebook