• Anonym (Bh?)

Är det ok/snyggt att vara utan bh med snygga tuttar?

Är det snyggt att vara utan bh? Är det OK? Är det snyggare/mer lämpligt ifall man har runda, lite större och fastare bröst? Alltså väldigt vackra bröst, får man släppa lös dom då eller är det fortfarande fult?

• Svar på tråden Är det ok/snyggt att vara utan bh med snygga tuttar?
  • Anonym (urk)

Nej det är fortfarande fult. Spelar ingen roll hur snygga tuttar du har, utanför sängkammaren ser det bara tacky ut.. 

• Pandamamma79

En kvinna får bestämma hur hon vill visa sina bröst!
    Fast det betyder inte att jag tycker att det är snyggt! Tvärtemot!

• Smulan 89

Är man ute bland folk så ska bh:n vara på. Ser förj*vligt ut att gå utan bh hur snygga bröst du än har.

• Run to the hills

Hej. Det är okej att vara utan bh om du har snygga bröst. Eller fula bröst. Stora bröst är också okej utan bh. Och små. Och så vidare.

• Respekt
    Smulan 89 skrev 2013-06-18 22:23:38 följande:

Är man ute bland folk så ska bh:n vara på. Ser förj*vligt ut att gå utan bh hur snygga bröst du än har.

Håller inte med, beror på vad man ´har för kläder på sig o storlek på bröst
  • Smulan 89
    Respekt skrev 2013-06-18 22:25:28 följande:

Håller inte med, beror på vad man ´har för kläder på sig o storlek på bröst
    Jag tycker att det fula är om bröstvårtorna syns igenom tyget.
  • NyttNamn

Jag kan tycka det ser ok ut

Pour some sugar on me...
  • Respekt
    Smulan 89 skrev 2013-06-18 22:29:56 följande:
    Jag tycker att det fula är om bröstvårtorna syns igenom tyget.

Alla tycker vi olika som tur är :) gillar om de syns, gärna om det är små o fasta bröst, inte stora hängiga :)
  • NyttNamn

Jag kan tycka det ser ok ut, beroende på storlek och form på tuttarna samt vilken klädsel.. Små tuttar funkar generellt bättre än lite större.. Sen "får" väl vem som helst gå utan.. Men det ser ju bättre och sämre ut.. Mina egna tex tillhör inte modellen som gör sig bra i fritt skick under kläderna :P

Pour some sugar on me...
Svar på tråden Är det ok/snyggt att vara utan bh med snygga tuttar?