• morsan1

"barbiedrogen"

Hört talas om "barbiedrogen"  (melanotan) som ska göra en brun smal och kåt tydligen...finns det några blekfisar där ute som testat denna? fungerar den ? är otroligt blek och har väldigt svårt för att bli brun, och måste säga att det låter väldigt lockande...

eller finns det ngt annat man kan ta som hjälper en på traven och bli brun?  

Hur får ni den djupa solbrännan egentligen?  

• Svar på tråden "barbiedrogen"
  • Flisan79

Var poppis inne på plastikoperationsforum ett tag och fanns en del forumtrådar om det.

Nu finns inga sådana och jag uppfattade det som att ja, man blev jävligt brun men många fick fula pigmentfläckar. Framförallt i ansiktet. Vet inte om det var fler biverkningar men det skulle inte förvåna mig för det var poppis väldigt kort stund.

• morsan1

mjo, vet att de finns biverkningar och vilka det är men låter fortfarande väldigt lockande..vissa pigmentfläckar kan man leva med..

• ZaftMonkey

Brun utan sol? :3
    Funkar för de flesta och är säkrare än droger...
    Själv är jag blek som ett lakan men en flitig användare av BUS. Min favorit är Dove's - den är lite försiktigare än de andra så det syns inte så mycket om man gör "fel" XD

• Doofie

Pröva brun-utan-sol-piller.

I just need a break from life.
  • tooschoolforcool

Tror det blir betydligt fler och mer allvarligare skador av den drogen än endast pigmentfläckar. Tror knappast det är värt det.

• Flisan79

Nej det var ju det jag skrev. Att det troligen var betydligt fler biverkningar eftersom att det snabbt blev väldigt tyst om "drogen"

Svar på tråden "barbiedrogen"