• Anonym (ts)

Alternativ midsommar?!

Hej alla glada!
    Jag och min pojkvän ska fira midsommar själva i år och jag har noll ideer om vad man kan hitta på.
    Så jag behöver tips! Alla tips är välkomna! Han är inte så mycket för att fira så att gå på nått organiserat firande är inte ett alternativ.
    Vi bor i Malmö-trakten för övrigt.  

• Svar på tråden Alternativ midsommar?!
  • nozpa

Picknik med midsommarmaten. Packa ner det ni vill äta och sitt ute. Alt champagnefrukost. Lite käk på dagen, sola, bada och grilla på kvällen.
    Ha en skön o lat dag bara. :) 

• Anonym (ts)
    nozpa skrev 2013-06-19 09:31:51 följande:
    Picknik med midsommarmaten. Packa ner det ni vill äta och sitt ute. Alt champagnefrukost. Lite käk på dagen, sola, bada och grilla på kvällen.
    Ha en skön o lat dag bara. :) 
    Ja, jag har nån liten tanke på att man kan grilla och ha det gött men som vanligt verkar det komma regn på dan :( 
  • Yilla

Kanske åka över till Köpenhamn och gå på Tivoli om ni tycker sånt är kul? Är rätt folktomt på midsommar.
    Vi firade på grönan förra året med femkamp och karuseller, lyckat :) 

• Anonym (ts)
    Yilla skrev 2013-06-19 09:45:59 följande:
    Kanske åka över till Köpenhamn och gå på Tivoli om ni tycker sånt är kul? Är rätt folktomt på midsommar.
    Bra ide! Tack, det har jag inte ens tänkt på :) 
  • nozpa
    Yilla skrev 2013-06-19 09:45:59 följande:
    Ja, det är en bra idé! Att jag inte tänkte på att tipsa om det. Det tycker jag också att ni ska göra. :)
  • Yilla
    Anonym (ts) skrev 2013-06-19 09:47:54 följande:
    Bra ide! Tack, det har jag inte ens tänkt på :) 

Vassego ;)
Svar på tråden Alternativ midsommar?!