• Foreverlove

Liten penis eller stor vagina?

Lade nyss upp den här länken till en kille som hade penisångest pga en elak exflickvänsuttalande.

Larry David , som producerat bla Seinfeld.

Värd att se, lovar!

">

• Svar på tråden Liten penis eller stor vagina?
  • Anonym (Fallos)

Hahaha

"these big vagina women are getting away with murder" jag dör vilken rolig kommentar

Jag tror att både män och kvinnor är olika stora där nere, känns konstigt att alla kvinnor skulle vara exakt lika stora.

• Foreverlove

Ja visst är den bra )

Och GUUUD , vilken storm det skulle uppbringa om det fanns fler trådar, om det ens finns nån, om slappa vaginor..!  

• Anonym (Fallos)
    Foreverlove skrev 2013-06-19 12:50:33 följande:
    Ja visst är den bra )

Och GUUUD , vilken storm det skulle uppbringa om det fanns fler trådar, om det ens finns nån, om slappa vaginor..!  

Då låter det mer "det är han som är liten" trotts att han är över medel så är han liten

Jag själv är välhängd men föredrar givetvis en tight före en slapp, och tro mig dom slappa finns.

Sen skulle jag aldrig i min vildaste fantasi fråga en tjej på förhand om hon är tight. Höll jag på med sidor som BC eller liknande skulle jag inte fråga efter en tight vagina. Jag skulle inte snacka med mina vänner om hur slapp en tjej var.

Det går ha skönt med alla vaginor såklart. Men jag citerar igen:

"these big vagina women are getting away with murder"

• Foreverlove

Roligt att du fick ett favoritcitat där

Storleken på penis är ju inte allt, sex är ju mer än penetrering och jag har haft model xxl som trott att det räckt att de varit stora. Det som förvånat vissa män jag varit med är att jag både är tight och har stora fasta bröst trots fött 3 barn och dessutom ammat dem länge , jag är 45.

OBS! Detta är ingen kontaktannons. Har pojkvän och är lycklig med honom   

• Anonym (Fallos)
    Foreverlove skrev 2013-06-19 13:08:52 följande:
    Roligt att du fick ett favoritcitat där

Storleken på penis är ju inte allt, sex är ju mer än penetrering och jag har haft model xxl som trott att det räckt att de varit stora. Det som förvånat vissa män jag varit med är att jag både är tight och har stora fasta bröst trots fött 3 barn och dessutom ammat dem länge , jag är 45.

OBS! Detta är ingen kontaktannons. Har pojkvän och är lycklig med honom   

Haha ja, det har nog inte så mycket med om du fött eller ej utan mer om "du är liten eller stor där" oavsett.

du kan vara lugn, jag kommer inte förfölja dig

Skönt att du är lycklig med din partner.
  • Foreverlove

Nej, nej, var inte orolig, ville bara inte att jag skulle framstå som att jag var ute efter nåt

Tycker bara att det är orättvist att män blir psykade av sina penisar när motsatsen verkar mindre.

Kvinnor kan å andra sidan lära sig att knipa..funkar väldigt bra om man vill bli tightare..    

• Anonym (Rättvisa)
    Foreverlove skrev 2013-06-19 14:35:51 följande:
    Nej, nej, var inte orolig, ville bara inte att jag skulle framstå som att jag var ute efter nåt

Tycker bara att det är orättvist att män blir psykade av sina penisar när motsatsen verkar mindre.

Kvinnor kan å andra sidan lära sig att knipa..funkar väldigt bra om man vill bli tightare..    
    Så för att det ska bli rättvist så ska fler kvinnor få höra att de är slappa? Jaja, det är väl alldeles för mycket sex här i världen i alla fall...
  • Foreverlove

Nej rättvisa så menade jag verkligen inte men tror män överlag är mer gentlemannamässiga när det gäller sånt eftersom jag knappt läst en tråd om slappa vaginor..

Irriterande att storlekstrådar finns. Mycket osäkerhet ang storlekar.

Nu startade jag själv men det var ju för att höja mäns självkänsla och inse att deras kuk inte är problemet (alltid)   

• Anonym (Rättvisa)
    Foreverlove skrev 2013-06-19 14:50:05 följande:
    Nej rättvisa så menade jag verkligen inte men tror män överlag är mer gentlemannamässiga när det gäller sånt eftersom jag knappt läst en tråd om slappa vaginor..

Irriterande att storlekstrådar finns. Mycket osäkerhet ang storlekar.

Nu startade jag själv men det var ju för att höja mäns självkänsla och inse att deras kuk inte är problemet (alltid)   
    Du hänger inte så mycket på Flashback märker jag ;) Där är grabbarna helt övertygade om att en kvinna som fött barn/haft sex en gång med en man med större kuk/ legat med fler än tre killar för evigt är utvidgade och förstörda.
  • Anonym (Realistkuken)
    Foreverlove skrev 2013-06-19 13:08:52 följande:

Storleken är inte allt säger du, men den är något, och har viss betydelse? Annars hade du skrivit att storleken inte är något alls att lägga värde i? Hela din första mening antyder att stort inte per automatik är bra, men att det är bra/bättre om annat är bra.
  • Foreverlove

Realistkuken, you twist my Words..

Ska jag gå till mig själv så har mitt bästa sex varit med medel till kanske lite under medel..vilka mått har jag inte koll på men de största har tyvärr inte varit de skönaste. Oralt och annat är viktigt för att det ska vara skönt så storleken har inte samma betydelse om man gör det skönt på andra sätt också.

Med storleken är inte allt så gäller det väl både vagina och penis..ja ärligt där så kan det ju vara svårt med den kombon.   

Rättvisa, jo kollat lite på Flashback men gillar inte stämningen där, ganska ofta otrevlig, personangrepp och..knäppgökar som dras dit..inte alla men många.

Jag bryr mig inte om vad alla tror om min vagina. Bara vad min kille tycker.

Vad 1000 killar på Flashback har för åsikt om mig pga av jag fött tre barn är helt ointressant men nedslående att män är så okunniga. Troligen har de väl inte haft mycket sex alls och är bittra ensamma människor.

• Anonym (Realistkuken)
    Foreverlove skrev 2013-06-19 17:38:07 följande:
    Realistkuken, you twist my Words..

Ska jag gå till mig själv så har mitt bästa sex varit med medel till kanske lite under medel..vilka mått har jag inte koll på men de största har tyvärr inte varit de skönaste. Oralt och annat är viktigt för att det ska vara skönt så storleken har inte samma betydelse om man gör det skönt på andra sätt också.

Nej, jag tycker det jag skrev är precis vad som kan utläsas av det du skrev.
Svar på tråden Liten penis eller stor vagina?