• HetSnubbe

Tjejer, har du badat naken offentligt?

Skriv gärna hur det var om du testat och vilket ställe det var. Var du ensam eller med någon annan. Hur gammal är du? Skriv på bara...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, har du badat naken offentligt?
  • Anonym (ingen stor grej)

Jag har aldrig upplevt det som att jag "testat". I vissa sammanhang är det nakenbad som gäller helt enkelt, inte av sexuella skäl (jag noterar att tråden, av någon anledning, ligger i sex-delen av forumet) utan för att baddräkter är onödigt krångliga. Om man inte tycker att man har något att dölja och om omgivningen inte tar illa upp är det ju enklast att bara att klä av sig och hoppa i.

• Anonym (D)
    Anonym (ingen stor grej) skrev 2013-06-19 13:55:08 följande:
    Jag har aldrig upplevt det som att jag "testat". I vissa sammanhang är det nakenbad som gäller helt enkelt, inte av sexuella skäl (jag noterar att tråden, av någon anledning, ligger i sex-delen av forumet) utan för att baddräkter är onödigt krångliga. Om man inte tycker att man har något att dölja och om omgivningen inte tar illa upp är det ju enklast att bara att klä av sig och hoppa i.

Så du kan inte finna något som helst...spännande i att man och kvinna badar nakna?

Eller förstå den spännande känslan som andra känner? För dig kunde den nakna mannen lika gärna vara en...fågel som låg och plaskade ?
  • Anonym (ingen stor grej)
    Anonym (D) skrev 2013-06-19 14:09:42 följande:

Så du kan inte finna något som helst...spännande i att man och kvinna badar nakna?
    Eller förstå den spännande känslan som andra känner? För dig kunde den nakna mannen lika gärna vara en...fågel som låg och plaskade ?
    Såklart att det är trevlig att titta om någon ser extra bra ut, men så är det ju med kläder på också. Just själva kukarna tycker jag är måttligt upphetsande.
  • Anonym (*mums*)

Har haft väldigt skön sex i vattnet. Så fort tillfälle ges o det är folktomt....eller iaf inte folk på nära håll....så åker kläderna av. Trappstegar vid badbryggor mmmm
    Första gången jag hade sex ute vid en badplats, blev vi påkomna.
    Vi hade missbedömt " insynen" från en närliggande sommarstuga o vi blev avbrutna utav hejarop o skratt. 
    Dagen efter började jag mitt sommarjobb o arbetsledaren där, ägde den sommarstugan vi var vid.
    Hon berättade vad hon hade sett dagen innan vid fikarasten o det skrattades en hel del bland  arbetskamraterna.
    Vet inte om hon kände igen mig, hon sa iaf inget till mig direkt.
    Vet inte om hon sa något till min dåvarande pojkvän som hon var bekant med.
    Jag var 18 år o  upptäckte hur underbart skönt det var att förlusta sig i vatten.

Nu är jag snart 36 år o ser fram emot vad sommaren har att erbjuda. Cool 

• Anonym (D)
    Anonym (ingen stor grej) skrev 2013-06-19 14:18:50 följande:
    Såklart att det är trevlig att titta om någon ser extra bra ut, men så är det ju med kläder på också. Just själva kukarna tycker jag är måttligt upphetsande.

Jag köper de tycker också att kukar är måttligt upphetsande
  • fluu

På ett lajv mitt ute i ingenstans med vänner jag är väldigt bekväm med.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • så mycket bättre

Jag badade naken med några kompisar på ett läger mitt i natten när vi var 17. Innan och efter det så har jag badat naken på vanlig badstrand och även några gånger i en allmän pool med nån vän eller min pojkvän(nu man) sent på kvällen/natten när ingen annan är i närheten.

Nu har jag nog inte gjort det på minst 5 år. 

• 1978

Ja, många gånger. Badkläder är obekvämt.

• 1978
    Anonym (ingen stor grej) skrev 2013-06-19 13:55:08 följande:
    Ungefär så, ja.
Svar på tråden Tjejer, har du badat naken offentligt?