• Anja86

    Speldosa som bebisar kan dra igång själva

    Hej på er!
    Jag är på jakt efter en liten speldosa som man kan hänga i ett babygym. En speldosa som bebisar själva kan dra igång (kräver liten rörelse och bara lite kraft). Har sett att Fisher Price har en sån i något av sina gym. Vi har redan ett babygym till vår dotter, men jag tänker att det borde gå att få tag på enbart en sån? Jag har letat överallt, men hittar ingen. Någon som vet var det kan finnas?


  • Svar på tråden Speldosa som bebisar kan dra igång själva
  • PernieP
    viseversa skrev 2013-06-20 07:42:19 följande:
    Och detta är livsviktigt att ha??

    Vad är det för svar på en fråga? Du kanske inte anser att det är något att ha men du behöver inte svara/läsa /köpa.

    TS: jag vet inte men tänker hålla koll på tråden, tycker det låter som ngt bra :) 
  • Anja86
    viseversa skrev 2013-06-20 07:42:19 följande:
    Och detta är livsviktigt att ha??



    Det var det mest korkade jag fått till svar på länge!

    Min dotter har provat denna grej hos en väninna till mig. Det är superbra träning för barn, då de får träna sin motorik och koordination. Det kräver en del för en tre månaders bebis stt lyckas få upp händerna till dosan, greppa den och sedan dra i den så att den spelar! Minnet tränas också, eftersom de lär sig hur man gör. Speldosan är även mycket färgglad och har en spegel, vilket verkligen intresserar min dotter. När den börjar spela lyser ögonen av lycka, vilket är underbart att se.

    Den är väl inte livsviktig, men den verkar bra för hennes utveckling. Förlåt, om det stör dig så mycket!
  • Anja86
    PernieP skrev 2013-06-20 07:51:47 följande:
    Vad är det för svar på en fråga? Du kanske inte anser att det är något att ha men du behöver inte svara/läsa /köpa.

    TS: jag vet inte men tänker hålla koll på tråden, tycker det låter som ngt bra :) 



    Tack snälla
Svar på tråden Speldosa som bebisar kan dra igång själva