• Grappa

var köpa spalje i stan

Ja som frågan lyder, jag har ingen bil och vill köpa en spalje till balkongen, nån som vet nån butik i stan som säljer sånt?

• Svar på tråden var köpa spalje i stan
  • Purpurbräcka

Nu vet jag inte vilken stad du bor i men spaljéer finns t.ex. på Jula, Rusta, Blomsterlandet, Plantagen, Granngården och Biltema.

I skuggan av varje stor man står en kvinna med känslig hy.
  • Grappa
    Purpurbräcka skrev 2013-06-20 12:48:20 följande:
    Nu vet jag inte vilken stad du bor i men spaljéer finns t.ex. på Jula, Rusta, Blomsterlandet, Plantagen, Granngården och Biltema.
    Tack! Jag bor i stockholm, och alla dom där finns, men utanför stan, jag tänkte mer om kanske Åhlens eller nån annan mer innerstadsbutik kunde ha sånt?
  • stickkontakt
    Grappa skrev 2013-06-20 12:49:58 följande:
    Tack! Jag bor i stockholm, och alla dom där finns, men utanför stan, jag tänkte mer om kanske Åhlens eller nån annan mer innerstadsbutik kunde ha sånt?
    Plantagen finns vid Frescati, ca 10 minuters gångväg från T-bana universitetet. Buss 40 och 540 går ännu närmare (men inte idag då).
  • Grappa
    stickkontakt skrev 2013-06-20 12:51:16 följande:
    Plantagen finns vid Frescati, ca 10 minuters gångväg från T-bana universitetet. Buss 40 och 540 går ännu närmare (men inte idag då).
    Men vad rart av dig! Tack! Det låter som ett jättebra alternativ.
  • stickkontakt
    Grappa skrev 2013-06-20 12:53:13 följande:
    Men vad rart av dig! Tack! Det låter som ett jättebra alternativ.
    Jag åker dit ibland bara för att det är mysigt att strosa runt och titta på olika fina växter. Det ligger precis intill Bergianska dessutom, om man vill få ännu mera trädgårdsinspiration. 
Svar på tråden var köpa spalje i stan