• Anonym (Jag)

Jag behöver 5000 NU, hur gör jag?

På vilket sätt fixar man pengar fort? Har redan försökt sälja allt jag har men de går inte. Behöver pengarna nästa vecka. Börjar bli lite akut nu

• Svar på tråden Jag behöver 5000 NU, hur gör jag?
  • Pimpinellan

Sälj ännu mer eller låna av nån bekant. Vad händer om du inte får in pengarna då?

• Anonym (låna)

Kommer du kunna betala tillbaka snabbt? Finns ju snabba lån som blir svindyra om man inte betalar snabbt, men det finns också lån som inte kostar så mycket (lendo.se. Finns också lån att få om man har betalningsanmärkningar.
    http://www.lånutankreditupplysning.com/lista/lan-utan-ranta

Är egentligen emot lån, så jag tycker det beror på varför du behöver pengarna, och om du har en inkomst i vanliga fall.

• Anonym (Jag)

Jag har skulder hos kf annars hade jag tagit ett lån. Har ingen i min bekantskapskrets som kan låna ut

• Anonym (Jag)
    Ungakillen95 skrev 2013-06-20 23:02:02 följande:
    Sälj din kropp

Mm.. Jag tänkte på det, men insåg att jag orkar inte knulla med mer än en person då o isf måste jag hitta n rik jävel o ha nåt extra att erbjuda, sen skulle nog min gubbe bli lite arg då
  • Anonym (Jag)
    Örontrumpet skrev 2013-06-20 23:03:53 följande:
    Leta upp närmsta maffiaboss och låna. Betala tillbaka det dubbla nästa vecka.

Å vart ska jag få dom pengarna ifrån då?
  • Anonym (låna)

Kommer du aldrig kunna betala tillbaka?
    Såg du mitt inlägg? Låna trots anmärkning.

• Örontrumpet
    Anonym (Jag) skrev 2013-06-20 23:04:35 följande:

Å vart ska jag få dom pengarna ifrån då?
    Moment 22 ugh?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (låna) skrev 2013-06-20 23:05:27 följande:
    Kommer du aldrig kunna betala tillbaka? Såg du mitt inlägg? Låna trots anmärkning.

Jodå, men såna där snabbt kräver att man ska kunna betala tillbaka fort. Jag har inte den månadsinkomsten som krävs för lånen sen vill jag kunna betala tillbaka i min egen takt om jag lånar
  • Ungakillen95
    Anonym (Jag) skrev 2013-06-20 23:04:02 följande:

Mm.. Jag tänkte på det, men insåg att jag orkar inte knulla med mer än en person då o isf måste jag hitta n rik jävel o ha nåt extra att erbjuda, sen skulle nog min gubbe bli lite arg då
    Du kan sälja trosor också, finns folk som köper. 300 per använd trosa sälj 15st och du har 17st och du har tjänat ihop det
Svar på tråden Jag behöver 5000 NU, hur gör jag?