Ingen utav mina fyra barn hälsade mig grattis på mors dag
Jag har tre döttrar och en son, döttrarna har flyttat hemifrån och är 17, 19 och 22 år gamla och sonen är 15 men bor endast hos sin pappa.
Jag älskar mina barn mycket men ingen uppskattar eller ser vad jag gör för dom och det sårar mig!
De firade min födelsedag genom att ge en gemensam priset och köpte en tårta, det var i vintras och jag blev så glad för att dom äntligen visade att jag var värd något för dom. Annars kommer dom inte och hälsar på eller pratar med mig om dom inte måste eller behöver något från mig.
Jag vet att jag kanske är lite stressad av mig och blir lätt frustrerad och så, men det är för att jag inte hade en lätt uppväxt när jag var barn. Men det förstår inte dom.
Sen är jag sjuk också och jobbar hårt, jag har ingen energi eller ork kvar när dagen är slut men ändå så vill dom inte hjälpa mig, eller ställa upp.
Jag har alltid varit en så bra mor som jag bara kan.
Nu sa dom inte ens grattis till mig på mors dag, ingen utav 4 barn. De bor inte ens ihop och kan inte ha sagt till varandra att "Nu ska vi inte säga grattis" utan alla glömde eller undvek det. Men hur kan man "glömma" mors dag? Är det okej att bete sig så hänsynslöst mot sin egen mor!?
Jag är djupt sårad, men har inte pratat med dom om det. Vill bara gråta!