• Anonym (generad)

oralsex med svampinfektion??

Hej! Jag har en fråga till alla er som har oralsex med era tjejer!
    Det är nämligen så att jag ofta har svampinfektioner, går på behandling nu. Hur som helst, när jag har sex med min pojkvän så är jag orolig att det smakar äckligt eller nått, typ surt eller nått (har ju en störning i ph värdet i underlivet) min kille älskar att gå ner på mig och jag älskar det också men är hur som helst orolig över hur det smakar..
    Ni som ger oralsex till er partner som har svampinfektion, smakar det annorlunda? Asså så att ni märker skillnad??
    och har ni tjejer några tips på vad man kan göra för att få "bättre smak" i underlivet? Har hört att juice ska hjälpa??

• Svar på tråden oralsex med svampinfektion??
  • kiriaki

Alltsa for det forsta - usch. Oralsex nar man har svampinfektion ar ju INTE frascht alltsa. Kesoliknande flytningar och illaluktande och dar vill din kille ga ner och slicka?

Men for att aterga till amnet: Svampinfektioner smittar ju. Sa om du har svamp och har sex med din kille och sedan gar igenom en behandling och sen har sex med honom sa far du ju tillbaks svampen pa en gang. Vet ej om detta galler oralsex ocksa men ja.. Vanta med sexandet tills svampen ar helt borta. Botas bast med naturell yogurt med mycket bakteriekulturer som pillas upp i musen och kletas pa runtomkring. Att ata mycket yoghurt kan ocksa hjalpa en pa traven. Sov utan trosor. Och om du har helrakat underliv sa kan det vara lage att fundera pa att sluta med det da det ocksa kan bidra till svampinfektioner. Lycka till!

• viseversa

Men blä. Det är allt jag kan säga. Låter du honom slicka dig när du har svamp? Fy stackars kille.

• kiriaki
    viseversa skrev 2013-06-22 06:51:33 följande:
    Men blä. Det är allt jag kan säga. Låter du honom slicka dig när du har svamp? Fy stackars kille.
  • Anonym (Blä)

Men ööööööö vad äckligt. Du kan inte mena allvar ? Slicka med svampinfektion? Stackars kille, fy fan så vidrigt!!

• Aimee68

Men uschFörvånad Men du skojar va?? Finns inte en chans att han skulle va där nere om han visste...

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Furstinna

Amen fy vad äckligt! Vet han att du har svamp eller säger du inget?

• Anonym (obalans)

Vill bara tipsa om att det kan vara oralsexet som ger dig dessa problem! Jag har sedan vi började ha mycket oralsex stora problem med underlivet. Inte svamp men klåda och irritation. Testade förra månaden att skippa oralsexet och alla problem var borta! Denna månad testade vi en gång och det tog 2 veckor innan jag blev normal igen. Så nu vet vi säkert vad mina problem beror på till bådas stora besvikelse men det är inte värt sömnlösa nätter och ångesten jag får av klådan och svedan. Så kort och gott, slickning rubbar min balans i underlivet.

Låt bli oralsexet när du har svamp... låter inte vidare trevligt :/ och är knappast bra för någon av er heller.

• SofieBear

Svamp smittar ju! Ni har väl inte sex utan kondom heller hoppas jag, för då blir det ju en ond cirkel där det inte hjälper om den ena blir frisk eftersom ni fortsätter smitta varandra.

Svar på tråden oralsex med svampinfektion??