Liten pung
Hej har en rätt liten pung, är de normalt och stämmer de att man sprutar mindre om man inte har stor pung?
Finns det inget sätt man kan göra dom större på?
Hej har en rätt liten pung, är de normalt och stämmer de att man sprutar mindre om man inte har stor pung?
Finns det inget sätt man kan göra dom större på?
hahhhaa oroa du dig mer om den andra delen är liten
MYCKET snyggare med liten
Hellre mindre pung än en stor som kommer efter 10 minuter och bangar till eni baken....
Mycket snyggare och sexigare med liten pung än en stor hängande
Den fortsätter växa hela livet så det är bara att vänta .
Men det är väl ingen som vill ha större pung?!? En stor pung som låter testiklarna hänga ner på halva låren, är motbjudande.
Jag gillar när pungen är lite större Tycker det blir mer att leka med då när man suger men tydligen gillar de flesta tjejer en mindre pung hehe..men inte jag
Min sambo har liten pung jämfört med mina ex men jag tycker att pungstorlek kvittar faktiskt.. :) Måste vara bekvämare för killen med en mindre om inte annat. Han har inte världens största penis heller men är däremot den bästa i sängen. ;) Och mja, han sprutar inte samma mängder som vissa ex har gjort men det är inget som stör mig det minsta.
Du sprutar inte med pungen utan med muskler som sitter nere mellan kuken/pungen en bit in...
Du klarar dig nog bra....