• afrojack

Liten pung

Hej har en rätt liten pung, är de normalt och stämmer de att man sprutar mindre om man inte har stor pung?
    Finns det inget sätt man kan göra dom större på? Skäms 

• Svar på tråden Liten pung
  • Anonym (euhm)

hahhhaa oroa du dig mer om den andra delen är liten

• Anonym (tjej)

MYCKET snyggare med liten

• Mizzii

Hellre mindre pung än en stor som kommer efter 10 minuter och bangar till eni baken....
    Mycket snyggare och sexigare med liten pung än en stor hängande 

• hejblåbär

Den fortsätter växa hela livet så det är bara att vänta .

• Anonym (signatur)

Men det är väl ingen som vill ha större pung?!? En stor pung som låter testiklarna hänga ner på halva låren, är motbjudande.

• Anonym (Kille)
    Mizzii skrev 2013-06-23 06:50:58 följande:
    Hellre mindre pung än en stor som kommer efter 10 minuter och bangar till eni baken....
    Mycket snyggare och sexigare med liten pung än en stor hängande 
    Inte visste jag att Ni tjejer reagerade så hårt på pungens storlek? De tjejer jag träffat har gillat min och en del gillar att gnugga den mot sig när man tar dem bakifrån.

Är det inte lite som tjejers debatt om deras blygdläppars längd? Om de inre är längre osv? Är det det stereotypa utseendet i porrfilmer som skapat standarden?  Personligen gillar jag deras läppar oavsett utseende.
  • Anonym (tjej27)

Jag gillar när pungen är lite större Tycker det blir mer att leka med då när man suger men tydligen gillar de flesta tjejer en mindre pung hehe..men inte jag

• carlf
    Anonym (tjej27) skrev 2013-06-23 11:55:05 följande:
    Jag gillar när pungen är lite större Tycker det blir mer att leka med då när man suger men tydligen gillar de flesta tjejer en mindre pung hehe..men inte jag
    kan inte säga jag har stor, men lät skönt det där med leka med den när du suger;)
  • Anonym (Tjej 26)

Min sambo har liten pung jämfört med mina ex men jag tycker att pungstorlek kvittar faktiskt.. :) Måste vara bekvämare för killen med en mindre om inte annat.  Han har inte världens största penis heller men är däremot den bästa i sängen. ;) Och mja, han sprutar inte samma mängder som vissa ex har gjort men det är inget som stör mig det minsta. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (tjej27) skrev 2013-06-23 11:55:05 följande:
    Jag tillhör tydligen kategorin med lite större pung och visst är det härligt när tjejen våga leka med den...! Gärna suga på den också...! Flört
  • Anonym (tjej27)
    Anonym (Kille) skrev 2013-06-23 12:06:06 följande:
    Jag tillhör tydligen kategorin med lite större pung och visst är det härligt när tjejen våga leka med den...! Gärna suga på den också...! Flört
    Ja men herregud, det ingår ju i själva sugandet
    Älskar att hålla på med pungen (och kuken såklart!) därför föredrar jag när det är lite mer att leka med haha.
  • carlf
    Anonym (tjej27) skrev 2013-06-23 12:13:51 följande:
    Älskar att hålla på med pungen (och kuken såklart!) därför föredrar jag när det är lite mer att leka med haha.
    lek med mig;)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (tjej27) skrev 2013-06-23 12:13:51 följande:
    Då skulle du garanterat gilla mig....! Flört
  • The1andonly

Du sprutar inte med pungen utan med muskler som sitter nere mellan kuken/pungen en bit in...
    Du klarar dig nog bra....

Kommunikation är svaret!
Svar på tråden Liten pung